  • 41. Data: 2010-07-10 12:43:34
    Temat: Re: [piatkowo] blokada kierownicy
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-09, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > W jakim samochodzie doświadczyłeś takiego hamowania bez wspomagania?

    W Astrze F.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 42. Data: 2010-07-10 15:40:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > W Astrze F.

    Czyli małym lekkim autku. Jak się to ma do dyskusji o amerykańskich autach?

  • 43. Data: 2010-07-10 16:09:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-10, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Czyli małym lekkim autku. Jak się to ma do dyskusji o amerykańskich autach?

    Ale to małe lekkie autko było ciągnięte przez volvo kombi i bez wspomagania
    zatrzymywałem obydwa bez problemów.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 44. Data: 2010-07-10 17:10:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Ale to małe lekkie autko było ciągnięte przez volvo kombi i bez
    > wspomagania
    > zatrzymywałem obydwa bez problemów.

    No jesteś prze byk w takim razie...
    Domyślam się dobrze że ważysz 150kg i spędzasz cały dzień na siłowni? :-)

  • 45. Data: 2010-07-10 20:07:28
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-10, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > No jesteś prze byk w takim razie...
    > Domyślam się dobrze że ważysz 150kg i spędzasz cały dzień na siłowni? :-)

    Dzięki za opinię, ale nie. Zresztą jak w innym volvo mi zgasł silnik w
    czasie jazdy to jedyny problem wynikał z zaskoczenia: na zakręcie[1] mi
    wspomaganie kierownicy przestało nagle dzialać. Z hamowaniem podobnie
    bez problemów (ale tu prędkości były mniejsze).

    Krzysiek Kiełczewski

    1 - głupi ma szczęście, zgasł z braku paliwa na zjeździe na stację
    paliw.

  • 46. Data: 2010-07-10 21:53:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...
    > 1 - głupi ma szczęście, zgasł z braku paliwa na zjeździe na stację
    > paliw.

    :-))))

  • 47. Data: 2010-07-10 23:19:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-10, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    >:-))))

    Ale żeby nie było za łatwo to na stacji połowa dystrybutorów nie
    działała, była kolejka (pod lekką górkę), w portfelu 50pln i awaria
    terminala ;-) Dłuuugooo będę pamiętał to tankowanie :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2010-07-12 11:19:15
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 09 lip 2010 o 17:12 GMT, Pszemol napisał(a):

    > Robisz typowy błąd w którym człowiek przekreśla ogólnoznane opinie
    > na podstawie jednego specyficznego przypadku...

    Nie jeden specyficzny, od kilku lat jezdze tylko ASB, sam mialem w tym
    czasie kilka samochodow, a tez kilkoma innymi oczywiscie z ASB jezdzilem
    przez dluzszy czas w miedzy czasie...

    > Prawdą jest, że generalnie nie da się odpalić na pych samochodu z automatem.

    Teraz Ty tobisz typowy blad, to ze Tobie sie nie, udalo, nigdy tego nie
    zrobiles, nie oznacza to ze jest to niemozliwe

    > I Twój był po prostu wyjątkiem. Kto wie co tam za skrzynię miałeś w A3...
    > Audi różne cuda wymyśla - mój kumpel w pracy ma A3 z dwusprzęgłowym
    > pseudoautomatem - dwie skrzynie manualne i koła przełączane są raz na
    > jedną skrzynię, raz na drugą. Może coś takiego miałeś?

    Nie, to byl tradycyjny automat hydrokinetyczny 4biegowy rocznik 2000

    > Ja wiem że jak w swojej toyocie camry wrzuciłem skrzynię na wsteczny
    > przypadkiem w czasie jazdy to silnik zgasł i potem mimo że przestawiona
    > była skrzynia spowrotem na D nie odpalił sam. Trzeba było użyć startera.

    Ja nie mowie ze zawsze i wszedzie bedzie to dzialac, ale Ty takze nie mow
    ze jest to niemozliwe, bo jest mozliwe...

    Pozdrawiam
    Brzezi