  • 1. Data: 2010-07-07 18:23:30
    Temat: Re: [PRESS] Talbot - re-aktywacja ?
    Od: "rad" <b...@o...pl>

    > Ciekawe ilu z dzisiejszych czytelników PMS
    > pamięta taką markę, o "widzeniu na własne oczy" nie wspominając ;-)

    Ja pamietam :D , ale mam też trochę latek ;).. Mój sąsiad miał taką zabawkę,
    ale w końcu coś tam się solidnie popsuło i poszedł na złom. Teraz nawet
    czasem żałuję, bo autko karoseryjnie było bardzo dobre, tylko mechanika
    poleciała.

    Pozdrawiam
    Rad

  • 2. Data: 2010-07-07 18:53:09
    Temat: [PRESS] Talbot - re-aktywacja ?
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Ciekawe ilu z dzisiejszych czytelników PMS
    pamięta taką markę, o "widzeniu na własne oczy" nie wspominając ;-)

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/bedzie-
    nowa-tania-marka,1502791,415

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-07-07 19:19:28
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Ciekawe ilu z dzisiejszych czytelników PMS
    > pamięta taką markę, o "widzeniu na własne oczy" nie wspominając ;-)

> [...]

    Ja pamietam, nawet w Warszawie bylo ich kilka sztuk.
    Na osiedlu u mnie byl jakis hatchback. Aaaa i jeszcze fakt ze inny ale bylo
    cos co sie nazywalo Matra Rancho i tez bylo na osiedlu ;P

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-07-07 19:20:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-07-07 18:53, J_K_K pisze:
    > Ciekawe ilu z dzisiejszych czytelników PMS
    > pamięta taką markę, o "widzeniu na własne oczy" nie wspominając ;-)

> [...]

    Rancho był fajny :)

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-07-07 19:40:40
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Rancho był fajny :)

    Zajebisty, miałem kiedyś takiego matchboxa ;-)
    To jakby protoplasta obecnych suvów, kangurów, skody ramstein itp.

    A pamie ta ktoś Talbota Matra Murena z trzeba miejscami w jednym rzędzie i o
    niesamowitej wówczas urodzie?

    zdrówko
    P.

  • 6. Data: 2010-07-07 21:08:17
    Od: "KiG" <f...@g...pl>

    Użytkownik "rad" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zabawkę, ale w końcu coś tam się solidnie popsuło i poszedł na złom. Teraz
    > nawet czasem żałuję, bo autko karoseryjnie było bardzo dobre, tylko

    Ja też pamiętam.
    Miałem Talbota Horizon EX (chyba) 1.5 automat i 1.3 manual.

    --
    KiG

  • 7. Data: 2010-07-07 21:10:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 7 Jul 2010 18:53:09 +0200, J_K_K napisał(a):

    > Ciekawe ilu z dzisiejszych czytelników PMS
    > pamięta taką markę, o "widzeniu na własne oczy" nie wspominając ;-)

    W Turcji można je wciąż spotkać na ulicach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-07-07 21:12:44
    Od: Daniel Kubiak <d...@i...onet.pl>

    W dniu 07.07.2010 18:53, J_K_K pisze:
    > Ciekawe ilu z dzisiejszych czytelników PMS
    > pamięta taką markę, o "widzeniu na własne oczy" nie wspominając ;-)
    >
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/bedzie-
    nowa-tania-marka,1502791,415

    Do niedawna stał u mnie na osiedlu, blacha w bardzo dobrym stanie (nie
    wiem jak podwozie).

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 9. Data: 2010-07-07 21:17:15
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-07-07 19:40, Pan Piskorz pisze:

> [...]
    > To jakby protoplasta obecnych suvów, kangurów, skody ramstein itp.
    >
    > A pamie ta ktoś Talbota Matra Murena z trzeba miejscami w jednym rzędzie

    Przyznaję się tego to nie widziałem, albo widziałem a nie zwróciłem na
    to uwagi :)
    To coś jak w Multipli ;)

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-07-07 21:34:00
    Od: AM <f...@p...com>

> [...]
    > Ciekawe ilu z dzisiejszych czytelników PMS
    > pamięta taką markę, o "widzeniu na własne oczy" nie wspominając ;-)

    No pewnie - Talbot, Simca :)