-
71. Data: 2011-08-27 10:58:26
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 27 Aug 2011 00:39:47 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
>> No nie do końca. Wiesz, świateł nie mam tak dobrze obstrzelanych jak w
>> Krakowie.
>
> Ale między tymi punktami są tylko jedne światła ;-P
Nie, masz trzy linie świateł - najpierw zjazd z Prymasa, potem przy
przystanku, potem na skręcie w lewo.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
72. Data: 2011-08-27 11:49:50
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-08-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:
>>> No nie do końca. Wiesz, świateł nie mam tak dobrze obstrzelanych jak w
>>> Krakowie.
>>
>> Ale między tymi punktami są tylko jedne światła ;-P
>
> Nie, masz trzy linie świateł - najpierw zjazd z Prymasa, potem przy
> przystanku, potem na skręcie w lewo.
Jak ktoś lubi sobie utrudniać życie to i jeszcze z pięć zaliczy. A
wystarczy pojechać prosto, zamiast skręcać w prawo po zjeździe.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
73. Data: 2011-08-27 13:20:35
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 27 Aug 2011 11:49:50 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
> Jak ktoś lubi sobie utrudniać życie to i jeszcze z pięć zaliczy. A
> wystarczy pojechać prosto, zamiast skręcać w prawo po zjeździe.
To wrócę na TT, czyli na Armii Krajowej.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
74. Data: 2011-08-27 20:07:55
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-08-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:
>> Jak ktoś lubi sobie utrudniać życie to i jeszcze z pięć zaliczy. A
>> wystarczy pojechać prosto, zamiast skręcać w prawo po zjeździe.
>
> To wrócę na TT, czyli na Armii Krajowej.
Adaś, nie tłumacz mi, którędy najwygodniej się jedzie do mojego domu.
Hint: Żelazowska.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
75. Data: 2011-08-27 21:30:25
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 27 Aug 2011 20:07:55 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):
>> To wrócę na TT, czyli na Armii Krajowej.
>
> Adaś, nie tłumacz mi, którędy najwygodniej się jedzie do mojego domu.
> Hint: Żelazowska.
No i 3 miejsca, przy których być może będe musiał się zatrzymać, żeby
ustąpic pierwszeństwa. Dziękuje, to wolę juz światła.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
76. Data: 2011-08-27 22:05:08
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Shrek <u...@d...invalid>
On 2011-08-25 23:19, Krzysiek Kielczewski wrote:
>> O oczywiście - nie zawsze się udaje, bo różnie to bywa. Jednak jeśli mowa o
>> ecodrivingu to podstawa jest dynamiczne rozpędzenie się i odpowiednio
>> wczesne zdjęcie nogi z gazu. Ogólnie - minimalizowanie hamowań.
>
> Ja to wiem...
Z ciekawości - jakie uzasadnienie w ekodrivingu ma hamowanie silnikiem w
wykonaniu Adama w porównaniu z hamowaniem na wyższym biegu (powyżej
obrotów biegu jałowego) i hamulcem roboczym na końcu zamiast turlania
się z prędkością pieszego na luzie? Według mnie dopóki silnik jest
powyżej obrotów biegu jałowego to nie spala nic, a jak jest na luzie, to
tyle samo niezaleznie od tego czy się toczy, czy stoi. Na jedno
wychodzi, a nie trzeba się wygłupiać;)
Shrek.
-
77. Data: 2011-08-27 22:37:15
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sat, 27 Aug 2011 22:05:08 +0200, Shrek napisał(a):
>
> Z ciekawości - jakie uzasadnienie w ekodrivingu ma hamowanie silnikiem w
> wykonaniu Adama w porównaniu z hamowaniem na wyższym biegu (powyżej
> obrotów biegu jałowego) i hamulcem roboczym na końcu zamiast turlania
> się z prędkością pieszego na luzie?
Mniej wydasz na klocki hamulcowe.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
78. Data: 2011-08-27 22:51:17
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Shrek <u...@d...invalid>
On 2011-08-27 22:37, Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Sat, 27 Aug 2011 22:05:08 +0200, Shrek napisał(a):
>
>>
>> Z ciekawości - jakie uzasadnienie w ekodrivingu ma hamowanie silnikiem w
>> wykonaniu Adama w porównaniu z hamowaniem na wyższym biegu (powyżej
>> obrotów biegu jałowego) i hamulcem roboczym na końcu zamiast turlania
>> się z prędkością pieszego na luzie?
>
> Mniej wydasz na klocki hamulcowe.
A więcej na sprzęgło (o zawalidrogostwie nie wspominając). Pozostańmy
przy istocie ekodrivingu, czyli zużyciu paliwa. Mniej zużyjesz i czemu?
Shrek.
-
79. Data: 2011-08-27 23:31:45
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-08-27, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:
>> Adaś, nie tłumacz mi, którędy najwygodniej się jedzie do mojego domu.
>> Hint: Żelazowska.
>
> No i 3 miejsca, przy których być może będe musiał się zatrzymać, żeby
> ustąpic pierwszeństwa. Dziękuje, to wolę juz światła.
A jak na każdym skrzyżowaniu poczekasz po 24h to nawet z piętnaście razy
będziesz musiał ustępować pierwszeństwa...
Litości, dalej już są tylko uliczki osiedlowe.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
-
80. Data: 2011-08-27 23:33:49
Temat: Re: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-08-27, Shrek <u...@d...invalid> wrote:
> A więcej na sprzęgło (o zawalidrogostwie nie wspominając). Pozostańmy
> przy istocie ekodrivingu, czyli zużyciu paliwa. Mniej zużyjesz i czemu?
Sprzęgło się zużywa przy załączaniu/wyłączaniu/jeździe na półsprzęgle.
Dopóki masz napęd spięty sztywno sprzęgło praktycznie się nie zużywa.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski