  • 11. Data: 2010-12-01 16:31:59
    Temat: Re: [piątkowo] Dlaczego dysk 640GB ma 595 GB?
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 17:05, RadoslawF pisze:

    > Bo wy młodzi nie macie pojęcia co było w czasach przed internetowych.
    > http://www.pcworld.pl/artykuly/55740/Pamiec.na.taler
    zu.html
    > I zastanów się czy "dyski twarde" wielkości szaf były aby na pewno
    > produkowane masowo ?
    >

    > Pozdrawiam
    Z tobą nawet nie myślę dyskutować.
    Ty wiesz dlaczego, stary.

  • 12. Data: 2010-12-01 16:47:27
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 01-12-2010 o 15:38 Vituniu napisał na pl.comp.pecet:

    > A tak nie jest? :P
    > Hint: 1 GB to nie to samo co 1 GiB

    W tym sęk, że nikt nie używa/ł "GiB".

    > Spozniles sie z ta sensacja o jakies, czy ja wiem, 10 lat?... ;)

    I to jest właśnie imponujące. Świetny przykład, jak można ładować
    ludzi w bambuko 10 lat i nikt nie oponuje :)
    Ci, którzy wiedzą o co chodzi już się chyba przyzwyczaili. Dla
    pozostałych jest oczywiste, że 1GB = 1000000000 bajtów, ale już
    to, co z tego wynika na dyskach, jest czarną magią.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 13. Data: 2010-12-01 16:48:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-01 17:31, Użytkownik Dawid napisał:

    zu.html

    > Z tobą nawet nie myślę dyskutować.
    > Ty wiesz dlaczego, stary.

    Wiem, ale napiszę dla tych którzy nie wiedzą, brak ci wiedzy, młody.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-12-01 16:56:34
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 17:48, RadoslawF pisze:

    > Wiem, ale napiszę dla tych którzy nie wiedzą, brak ci wiedzy, młody.
    > :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Nie, jednak odpowiem.
    Jeżeli to grupa o pecetach to trochę się zagubiłeś.
    Dyski wkładane do komputerów osobistych, od początku istnienia pecetów
    (komputerów osobistych), mają raczej wymiary umiarkowane.
    Chcesz napisać o tych innych, proszę, ale NTG.
    Po prostu *tempy* jesteś i i nie pierwszy raz się tym chwalisz.
    STARY .......

  • 15. Data: 2010-12-01 17:09:49
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 01.12.2010 17:47, WiesłaW pisze:
    > I to jest właśnie imponujące. Świetny przykład, jak można ładować
    > ludzi w bambuko 10 lat i nikt nie oponuje :)

    Dla dalszego "pocieszenia":

    http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2009-09&id=98
    1

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 16. Data: 2010-12-01 17:23:56
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-01 16:45, Lagod pisze:

    > No to przepraszam wszystkich bystrzachów, ale jak do tej pory kupowałem,
    > to jasno było wiadomo jaką mają pojemność, a nie drobnym druczkiem.

    podaj jakiś przykład bo inaczej pomyślę że zmyślasz ...

  • 17. Data: 2010-12-01 17:23:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-01 17:56, Użytkownik Dawid napisał:

> [...]
    > Chcesz napisać o tych innych, proszę, ale NTG.
    > Po prostu *tempy* jesteś i i nie pierwszy raz się tym chwalisz.

    To jeszcze może wskaż ten fragment z którego wynika że chodzi
    o dyski wkładane do komputerów osobistych ?
    Bo jak czytam następny wątek to dochodzę do wniosku założenie
    że jest to grupa tylko i wyłącznie o PC nie jest do końca prawdziwe.
    Więc jak na razie to pochwaliłeś się że czytanie ze zrozumieniem
    jest ci obce. Pochwalisz się jeszcze czymś ?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-12-01 17:28:22
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-01 16:10, Dawid pisze:

    > A kiedy niby robili je nie masowo?
    > Ręcznie i po kilka sztuk robione dyski, nie słyszałem.

    to nizbyt wiele słyszałeś, widziałeś kiedyś
    http://www.ontrack.pl/muzeum/dysk1.php ja nawet kilka razy go
    przenosiłem, uwierz że nie jest to produkt masowy

  • 19. Data: 2010-12-01 20:00:55
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-01 18:23, RadoslawF pisze:

    > To jeszcze może wskaż ten fragment z którego wynika że chodzi
    > o dyski wkładane do komputerów osobistych ?

    Ależ proszę
    *W dniu 2010-12-01 15:32, Lagod pisze:
    > Powyższe to "autentyczny" fakt i dotyczy dysku USB 2,5" Samsung "640GB" *
    Oczywiście masz rację, jesteś nieomylny i najmądrzejszy.
    Nie musisz odpisywać.
    No chyba, że musisz znów się wyżyć i komuś naubliżać.
    Już kiedyś było, ale wkleję jeszcze raz ;-)
    http://www.demoty.pl/ty-przed-komputerem-10764

  • 20. Data: 2010-12-01 20:45:35
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A kiedy niby robili je nie masowo?
    > Ręcznie i po kilka sztuk robione dyski, nie słyszałem.
    > Pozdrawiam

    Moze za mlody jestes i nie siegasz 20 lat wstecz.