  • 31. Data: 2010-12-04 16:34:32
    Temat: Re: [piątkowo] Dlaczego dysk 640GB ma 595 GB?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4cf65cc7$1@news.home.net.pl...
    > Bo producent drobnym drukiem napisał na pudełku, że 1GB=1000000000 bytes :-)))

    No i małym drukiem jest też napisane, że 1000 plików o długości jednego bajta
    nie zajmuje 1 kilobajta,
    tylko duuuuużo więcej... ;))))

    Jeszcze mniejszym drukiem jest napisane, że nowsze dyski mialy trochę więcej
    bajtów niż napisane średnim druczkiem
    i w razie awarii któregoś sektora "podmieniają" go tymi zapasowymi zamiast
    nazywać go BAD SECTOR.

    Wszędzie kantują. Wkładam ci ja 1GB RAMu do płyty głównej, a tu grafa
    zintegrowana mi kradnie 256 MB. Granda! ;))

    Miłego łykendu
    Feromon