  • 1. Data: 2010-08-06 15:33:13
    Temat: [piatek] Photoshop
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    :)
    http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201008/12810
    24042_by_krzysiekEG3_500.jpg

  • 2. Data: 2010-08-06 16:49:16
    Temat: Re: [piatek] Photoshop
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 06 Aug 2010 14:33:13 +0100, go! napisał(a):

    > :)
    > http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201008/12810
    24042_by_krzysiekEG3_500.jpg

    Zastanawiam się, czemu jak już kogoś boli rejestrację pokazać, to jej nie
    zdejmą do zdjęć?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-08-08 23:51:24
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    24042_by_krzysiekEG3_500.jpg

    > Zastanawiam się, czemu jak już kogoś boli rejestrację pokazać, to jej nie
    > zdejmą do zdjęć?

    Tablica przynitowana/przykręcona/przybita do zderzaka :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-08-09 11:05:44
    Od: "mario" <c...@g...pl>

    kml <A...@g...lp> napisał(a):

> [...]

    Ale właśnie. Dlaczego przyjęło się to ukrywanie rejestracji? Ja wszystkie
    samochody sprzedawałem z fotkami z widoczną rejestracją (a na fotoszopie
    pracuję zawodowo) i nie wiem dlaczego miałbym ukrywać, że samochód jest
    faktycznie zarejestrowany w Polsce.

    Pozdrawiam
    mario

  • 5. Data: 2010-08-09 15:00:12
    Od: Gryngol <j...@p...onet.pl>

    No jak to. Jak widzisz tablice to tak jak byś znał już wszystkie dane
    sprzedającego;)

    Dlatego ja się dziwie że ludzie nie zakrywają na co dzień tablic.
    Jeszcze ktoś zobaczy in nr i co wtedy??;)