  • Data: 2011-10-21 12:19:45
    Temat: Re: pendrive - niedostępne pliki
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy może takie zachowanie daje podstawy do reklamacji? Tylko raczej nie
    > chciałbym im dawać moich plików a nie wiem czy po ponownym założeniu
    > partycji i na innych plikach problem będzie do zaobserwowania czy nie.
    > Bo przed oddaniem do serwisu celem całkowitego skasowania moich plików
    > bym musiał usunąć i założyć nową partycję.

    Podstawą do reklamacji jest generalnie sprzęt niezgodny z umową, a to co
    opisujesz, to zachowanie systemu operacyjnego (czort wie co jest w
    systemie operacyjnym i z jakich komponentow sklada sie
    komputer/notebook). Nie wykluczam jakiegos problemu w samym pendrive,
    ale moze byc cos nie tak z USB. Oddac zawsze mozesz, ale reklamacja moze
    byc nieuznana, dlatego warto przynajmniej sprawdzic sprzet (a nie system
    operacyjny ;))

    Przeskanuj pendrive sektor po sektorze (np. przy pomocy hdtune) - pokaze
    Ci nawet sektory, do ktorych dostep jest wolniejszy. Jezeli powstana
    problemy. Probuj do skutku skopiowac pliki, sformatuj pen'a (zapis do
    wszystkich sektorow) i do reklamacji