  • 1. Data: 2011-05-04 09:51:58
    Temat: pendrive Patriot Rage Quad - co z błędami?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Witam.
    Wątek w którym polecano Patrioty XT (ale z serii Boost) widziałem,
    jak mniemam (z braku protestów) wypada przyjąć iż opinie są pozytywne.

    Natomiast mam pytanie o tytułowe Rage Quad - w opisach u sprzedawców
    (zacząłem od Proline) widzę 3 rodzaje opinii:
    - z wyrzekaniem na transfery, ze jakoby niższe tudzież że pojemność
    liczona na kartofle ;) (znaczy że w GB a nie GiB), przyjmijmy że
    ew. komentarz do transferu byłby mile widziany (ale przyjmuję iż
    ten punkt to nieporozumienie)

    - z wyrzekaniem na błędy zapisu oraz utraty danych
    - z flejmami że zapisujący mogliby stosować prawidłowe "odłączanie"
    urządzenia

    Można by powyższym się nie przejmować... *ALE* - właśnie, są uwagi
    o błędach zapisu sporządzane *po* powyższych komentarzach, więc
    piszący powinni zdawać sobie sprawę, że przy tych penach należy
    się pilnować przy odłączaniu.

    Czy ktoś z obecnych miał do czynienia z Quadami i może skomentować,
    jak mu wyszły transfery i błędy?

    pozdrowienia, Gotfryd