  • 1. Data: 2016-03-04 17:44:09
    Temat: pendrive...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dyskusja, ile można wycisnąć z pendrivea 64GB z allegro za 20 pln?

  • 2. Data: 2016-03-04 18:39:22
    Temat: Re: pendrive...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 04.03.2016 o 17:44, platformowe głupki pisze:
    > dyskusja, ile można wycisnąć z pendrivea 64GB z allegro za 20 pln?

    jakieś 120 km/h

  • 3. Data: 2016-03-04 19:51:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-03-04 o 18:39, sundayman pisze:

    > jakieś 120 km/h

    i 410Nm

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-03-04 20:23:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej 128 km/h. Badz precyzyjny.

  • 5. Data: 2016-03-04 21:13:41
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 04.03.2016 o 17:44, platformowe głupki pisze:
    > dyskusja, ile można wycisnąć z pendrivea 64GB z allegro za 20 pln?

    Soku marchewkowego? Pewnie niewiele, ale kup i spróbuj.

    Jakub Rakus

  • 6. Data: 2016-03-04 22:53:15
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 marca 2016 17:44:18 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > dyskusja, ile można wycisnąć z pendrivea 64GB z allegro za 20 pln?

    Jakieś 2 GB, to chyba najmniejsza OEMowa kość sprzedawana za 50 groszy przez
    Chińczyków. Pakują to do tych "pendrivów 2 TB" za 100 PLN, gdyby mogli
    ekonomicznie wrzucić mniejszą, to by wrzucili;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 7. Data: 2016-03-04 23:52:29
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 04-03-2016 17:44, platformowe głupki wrote:
    > dyskusja, ile można wycisnąć z pendrivea 64GB z allegro za 20 pln?

    Szklankę potu, jeśli dobrze ściśniesz.
    K.

  • 8. Data: 2016-03-05 00:37:56
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-04 o 22:53, k...@g...com pisze:

    > Jakieś 2 GB, to chyba najmniejsza OEMowa kość sprzedawana za 50 groszy przez
    > Chińczyków. Pakują to do tych "pendrivów 2 TB" za 100 PLN, gdyby mogli
    > ekonomicznie wrzucić mniejszą, to by wrzucili;)

    Ciekawe jest z tymi małymi pojemnościami, acz mam na myśli zwyczajny'
    "konsumencki" rynek. Owo zastrzeżenie _nie_ dotyczy zapasów
    magazynowych, dostępnych wy/TFU/rcom tych "podwatowanych" kości, no bo
    oni od producenta, co przez "zapomnienie" ich nie wypchnął na czas z
    magazynu - kupują za jakieś grosze.
    Natomiast w sklepach zetknąłem się z ciekawą sytuacją: szukałem
    najtańszych penów, bo pojemności nie potrzebowałem, a jedynie kilku
    zapasowców "na zaś", no bo takie drobiazgi gubi się czasem szybciej, niż
    zapisze choćby i pół giga. Pytam w jednym sklepie, 2, 3, dziesiątym. I
    co się okazuje? Takie czwórki są droższe od... szesnastek! O co chodzi -
    pytam. A sprzedawca tłumaczy jak krowie na miedzy:
    - To kwestia podaży i popytu! Nikt już do sklepu nie zamówi starej
    4-ki, bo po co? A klienci są i tacy, co to _muszą_ mieć kość starą,
    "szczupłą", bo do jakiegoś zabytku ją muszą wetknąć, a ten większych
    pojemności nie obsługuje.
    No to w związku z tym zadam pytanie, na które dotąd nie doczekałem się
    odpowiedzi:
    Czy nowoczesną, "większą" kość - można jednak sformatować na mniejszą
    pojemność, i do jakiegoś zabytku wetknąć? Czy i tak będzie ślepy na
    wszystkie gigabajty na niej?
    A jeśli można tak sformatować, to jeszcze lepsze byłoby (może!)
    utworzenie kilku partycji na niej? Czy to możliwe technicznie, no i czy
    byłoby skuteczne?

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 9. Data: 2016-03-05 01:16:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JaNus pisze:
    [..]
> [...]
    > A jeśli można tak sformatować, to jeszcze lepsze byłoby (może!)
    > utworzenie kilku partycji na niej? Czy to możliwe technicznie, no i czy

    Nie ćwiczyłem metody z partycjami aczkolwiek można to zrobić(patrz
    tutoriale jak zrobić pena z instalką Win7 i podobnych), ale urządzenie
    obsługujące max 32GB po wsadzeniu 64GB widziało 32, niestety karta była
    padnięta (nie podróbka, prawdopodobnie po prostu zużyta) więc po
    zapisaniu kilkunastu GB ustrojstwo się powiesiło.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2016-03-05 01:32:24
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 5 marca 2016 00:37:53 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:
> [...]
    > A jeśli można tak sformatować, to jeszcze lepsze byłoby (może!)
    > utworzenie kilku partycji na niej? Czy to możliwe technicznie, no i czy
    Są chińskie programy narzędziowe do pendrajwów
    do przeprogramowywania kontrolera, właśnie te,
    którymi z 2 GB można zrobić 2 TB. I w tę stronę
    należy uderzać, bo tutaj nie chodzi o to, jakiej
    wielkości partycja jest zapisana na flashu
    (bo to jest bardzo wysokopoziomowa abstrakcja),
    a o poziom kontrolera. Każda karta SD czy pendrive
    to pamięć flash + mikrokontroler, z niesamowicie
    rozwiniętą kompatybilnością wsteczną - udało mi
    się uruchomić laptopa 486 IBMa z karty SD 32 GB włożonej do czytnika kart na
    PCMCIA - karta SD była do wyboru jako "stacja
    dyskietek".