  • 1. Data: 2010-05-17 07:35:05
    Temat: pda na dwie karty - jest już coś na rynku?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    może ktoś się orientuje, czy jest coś ciekawego w sprzedaży? Pytałem z pół
    roku temu, to byłychyba tylko dwa modele, w tym zdaje się jeden acer, może
    coś godnego uwagi?:)
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-05-17 08:59:29
    Temat: Re: pda na dwie karty - jest już coś na rynku?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 May 2010 09:35:05 +0200, Michał napisał(a):

> [...]
    > roku temu, to byłychyba tylko dwa modele, w tym zdaje się jeden acer, może

    No setki... szukaj na ebayu pod dual-sim albo CECT

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-05-17 12:51:44
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > No setki... szukaj na ebayu pod dual-sim albo CECT

    Sprecyzuje - szukam czegos firmowego z windowsem a nie chinszczyzny typu ala
    iphone:) takich to mam dziesiatki wysylkowo:)
    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2010-05-17 13:06:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 May 2010 14:51:44 +0200, Michał napisał(a):

    > Sprecyzuje - szukam czegos firmowego z windowsem a nie chinszczyzny typu ala
    > iphone:) takich to mam dziesiatki wysylkowo:)

    Sprecyzuję - telefon z windowsem firmy CECT i nie Acer:
    http://cgi.ebay.pl/W71-Dual-SIM-Windows-Mobile-6-1-Q
    WERTY-Wifi-Smartphone-/120565587982?cmd=ViewItem&pt=
    Cell_Phones&hash=item1c1244e00e

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-05-18 07:34:17
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

> [...]
    > http://cgi.ebay.pl/W71-Dual-SIM-Windows-Mobile-6-1-Q
    WERTY-Wifi-Smartphone-/120565587982?cmd=ViewItem&pt=

    Dzieki, dotarło do mnie:)
    pozdrawiam
    michal

  • 6. Data: 2010-05-18 07:38:29
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    > Sprecyzuję - telefon z windowsem firmy CECT i nie Acer:
    > http://cgi.ebay.pl/W71-Dual-SIM-Windows-Mobile-6-1-Q
    WERTY-Wifi-Smartphone-/120565587982?cmd=ViewItem&pt=
    Cell_Phones&hash=item1c1244e00e

    Doczytałem - to są sprzęty działające na zasadzie normalnego dual sima, nie
    mają dwóch radii, czyli w zasadzie jest to to samo co włożony dual sim do
    każdego innego pda, który będzie z takowym działać. Działa albo jeden sim,
    albo drugi. Szukam czegoś jak samsung duoz, czyli obie karty aktywne.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2010-05-18 07:58:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 May 2010 09:38:29 +0200, Michał napisał(a):

    > każdego innego pda, który będzie z takowym działać. Działa albo jeden sim,
    > albo drugi. Szukam czegoś jak samsung duoz, czyli obie karty aktywne.

    Więc pozostają wyłącznie Acer DX900 i Gigabyte, przy czym Acer jest jedynym
    smartfonem na rynku (niezależnie z jakim systemem) dual sim 3G
    I nie spodziewaj się niczego innego, bo interes jest słaby - żaden operator
    tego nie zacznie sprzedawać. Nie po to udało im się udupić obsługę drugiej
    linii, żeby teraz sprzedawać telefony idące jeszcze dalej

    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 8. Data: 2010-05-18 08:10:46
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > I nie spodziewaj się niczego innego, bo interes jest słaby - żaden operator
    > tego nie zacznie sprzedawać. Nie po to udało im się udupić obsługę drugiej
    > linii, żeby teraz sprzedawać telefony idące jeszcze dalej

    dobrze mówi, dac mu wódki

  • 9. Data: 2010-05-18 18:19:26
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    W dniu 2010-05-18 10:10, Jacek Czerwinski pisze:

    > dobrze mówi, dac mu wódki

    Waldek "lubi" taką z pingminami. ;-)

    TG