  • 1. Data: 2010-05-16 15:47:52
    Temat: Orange Free a ...
    Od: Miki <m...@n...eu>

    Tak sobie pomyslalem, ze potrzebuje miec mobilny internet pre-paid na
    kilka miesiecy wakacyjnych...Moj wybor padl na Orange Go Free ze wzgledu
    na zasieg....Kupilem wiec starter Go za 5zl...wyslalem sms na 3033 o
    tresci FREE aby zmienic taryfe. Po czym zalogowalem sie i mam dostep do
    panelu gdzie moge sprawdzic waznosci i wartosc....ale tak sobie
    pomyslalem, ze doladuje kuponem za 100zl (na allegro mozna kupic kod
    100zl za okolo 85zl, nie mylic z doladowanie sms) i otrzymam waznosc
    konta 150 dni i okolo 7Gb transferu w bonusie....Rewelacja...ale po co
    mi pozniej te 100zl na koncie...Skoro ze dane schodza najpierw z bonusu,
    a ten rozumiem jest poza kwota wiec zanim dojde do tych moich 100zl z
    doladowania to moze byc po balu i kasa przepadnie....a nie planuje
    dzwonic, sms-owac, nic, tylko 100% transfer....Wiec tak wykombinowalem
    czy gdybym ta kwote poza bonusem (no moze bym zostawil sobie z 5zl)
    doladowal komus w Orange konto w ramach uslugi doladowanie sms to co sie
    wowczas stanie? Czy moje konto nie ulegnie skroceniu z tych 150 dni? Czy
    bonus nie zostanie odebrany ? W sumie gdybym nawet przelal te srodki w
    75% ich wartosci to i tak cala impreza niezwykle sie oplaca...Jednym
    slowem co wy na to?

  • 2. Data: 2010-05-16 17:48:23
    Temat: Re: Orange Free a ...
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Miki pisze:
    > kuponem za 100zl (na allegro mozna kupic kod
    > 100zl za okolo 85zl, nie mylic z doladowanie sms) i otrzymam waznosc
    > konta 150 dni i okolo 7Gb t

    JAk długo działa ten bonus?
    O ile wiem, mozesz sprzedać wszystkie złotówki, a korzystać z bonusa.
    Dla sieci to będzie tak jak byś te złotówki "wydzwonił".

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-05-16 19:02:35
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 16.05.2010 17:47, Miki pisze:

> [...]
    > zostawil sobie z 5zl) doladowal komus w Orange konto w ramach uslugi
    > doladowanie sms to co sie wowczas stanie? Czy moje konto nie ulegnie

    Nie. Ważność konta zależy od wysokości doładowania, a przelew SMS nie
    powoduje skrócenia terminu ważności.

    > Czy bonus nie zostanie odebrany ?

    Nie. Według regulaminu bonus należy się za doładowanie, nie ma żadnych
    warunków dotyczących rozdysponowania środków z konta głównego.

    > W sumie gdybym nawet przelal te srodki w 75% ich wartosci to i tak
    > cala impreza niezwykle sie oplaca...Jednym slowem co wy na to?

    Korzystaj, póki się da. Wydaje mi się, że wkrótce Centertel się połapie
    i wyłączy usługę Przelew SMS dla taryfy Orange Free na kartę ;-)

    Marek

  • 4. Data: 2010-05-17 08:25:39
    Od: Miki <m...@n...eu>

    ToMasz wrote:

    > JAk długo działa ten bonus?
    > O ile wiem, mozesz sprzedać wszystkie złotówki, a korzystać z bonusa.
    > Dla sieci to będzie tak jak byś te złotówki "wydzwonił".
    >
    > ToMasz

    Bonus dziala w zaleznosci od zasilenia konta...za 100zl dziala az 150
    dni....To znaczy daja 6Gb do wykorzystania na okres 150 dni...

  • 5. Data: 2010-05-17 12:00:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    Tyle ze jak komus przelejesz to tej osobie nie przedluzy sie waznosc
    konta, co troche ogranicza krag odbiorcow
    Marx