  • 21. Data: 2009-03-27 21:24:29
    Temat: Re: pasy nerkowe
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    falco napisał(a):
    > Skusiłem się na ładowarkę i właśnie testuję na aku 6V 10A (nadaje się
    > tylko do ołowiowych max 12A).

    Proooszee...
    Piszesz pewnikiem o pojemnosci, wiec uzywaj symbolu amperogodzin - Ah.
    Dziekuje :)

  • 22. Data: 2009-03-27 21:28:45
    Od: falco <m...@w...pl>

    zbigi pisze:

    > Proooszee...
    > Piszesz pewnikiem o pojemnosci, wiec uzywaj symbolu amperogodzin - Ah.
    > Dziekuje :)

    ah... ja gupia blondyna... ;) oczywiście, że rozchodziło mi się o Ah -
    ah, ah, ah! ;)
    Tyczy się także mojego drugiego błędu, sam nie wiem skąd on się wziął... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175

  • 23. Data: 2009-03-29 18:44:28
    Od: falco <m...@w...pl>

    falco pisze:

    raptem... 4 dni i aku 10 Ah naładowany... ;)

  • 24. Data: 2009-03-30 06:34:20
    Temat: Re: pasy nerkowe [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Eskimos" <e...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > stojących dłuższy czas itp. płyty pokrywaja się siarczanem ołowiu, co
    > zmniejsza ich powierzchnię czynną, zmniejszając też pojemnośc
    > akumulatora. Podczas ładowania takiego akumulator małym prądem
    > siarczany sie rozpuszczają, odsłaniając płyty. I o ile w przypadku
    > akumulatora albo świeżego, albo regularnie uzywanego to ładowanie
    > prądem 1/10 jest w zupełności wystarczające, to starszym akumulatorom
    > można zrobic dobrze ładując je prądem mniejejszym. Prąd 1/10 szybciej
    > zacznie rozkładać wodę (bąblowanie) pozostawiając siarczany

    Im wiekszy prad tym wieksze gazowanie. Maly prad odsiarcza, konserwuje. Przy
    oslim uporze wielu myslalem juz ze tylko ja tak mysle. Dziekuje ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.