  • 61. Data: 2010-02-19 09:09:32
    Temat: Re: parkowanie na wewnętrznym podwórku
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Michał pisze:
    > 4. hmmm... jak bym się bardzo spieszyło to można gościa przepchnąć
    > od tego się auta (raczej) nie rysują &#8211; testowane , tylko jak na biegu to może

    > plastik pęknąć, lub ramka rejestracji, ale pchać się da.

    Ostatnio widzialem jak u mnie przez wies ktos kogos tak 'holowal' ;-)
    W obu autach siedzili kierowcy. Zastanawialem sie jak oni wtedy skrecali.

  • 62. Data: 2010-02-19 10:01:14
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mieszkańców ogólnie

    A czy znak dotyczy mieszkańców, czy samochodów? No bo jeśli mieszkańców, to
    ten pan może sobie tam postać. Ale nie ma mowy o samochodach... :-)
    Tomek

  • 63. Data: 2010-02-19 10:03:31
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    > czyli jak widać, że jestem nie stąd(obca rejestracja), ale mam prawo
    > parkować bo mam umowę najmu, to można mi napluć w twarz, wyjebać i
    > utrudniać życie. Dlatego, że nie mieszkam tu od dziecka.
    > Dobrze wiedzieć.
    > PS
    > parkuję prawidłowo, nie zastawiam żadnej bramy, wjazdu, wyjazdu ani
    > niczego

    Generalnie jesteś w prawie. Ale co poradzisz, jak gość Ci gwoździem porysuje
    lakier?
    Niestety na kołków nie ma rady... (chyba że kamerkę zainstalujesz...).
    Tomek

  • 64. Data: 2010-02-19 10:13:38
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    > to nie PRL zeby trzeba mieć meldunek.

    Trzeba, trzeba... Powyżej 3 dni - trzeba mieć meldunek tymczasowy. Te
    przepisy nadal obowiązują.
    Tomek

  • 65. Data: 2010-02-19 12:51:49
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 19-02-2010 10:03, Tomek pisze:

> [...]
    > lakier?
    > Niestety na kołków nie ma rady... (chyba że kamerkę zainstalujesz...).

    no właśnie tylko dlatego nie próbowałem nawet wzywać SM ani policji, bo
    gdyby nawet ktoś przyjechał bałbym się o mój samochód :(

  • 66. Data: 2010-02-19 15:00:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Feb 2010, to wrote:

    > W przypadku zastawienia, nawet na terenie prywatnym, moim zdaniem policja
    > powinna interweniować.

    Jak?

    pzdr, Gotfryd

  • 67. Data: 2010-02-19 15:24:52
    Temat: Re: parkowanie na wewn?trznym podwórku
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ale ja nie mam ochoty prowadzic platnego parkingu, ja chce zeby mi nie
    > wjezdzali :-)

    Slyszales o urzadzeniu zwanym "brama"? Ewentualnie bardziej rozbudowanych
    jej wersjach, lacznie z najprostsza barierka otwierana z pilota badz
    kluczykiem (nie utrudnia przejscia pieszo)?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 68. Data: 2010-02-19 15:26:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Iglo" <f...@g...pl> wrote in message

    > Aaa i jeszcze ziemniaki w rurę wydechową i w bramie zbudowana ściana z
    > pozaplatanej taśmy magnetofonowej. A gówno to się wkładało w torbę
    > papierową, podpalało na wycieraczce i dzwoniło do drzwi.. A jak drzwi
    > były naprzeciwko i otwierały do środka to się klamki sznurkiem związywało
    > i też dzwoniło do obu lokali.. Ileż pręg na tyłku od ojcowego pasa
    > miałem, ile pasjonujących ucieczek przed siąsiadem między blokami się
    > odbyło.. Ech.. Te dzisiejsze realia, tylko komputery i pokolenie emo..

    Urzekla nas twoja historia..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 69. Data: 2010-02-19 16:05:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 14:24:52 -0000, kamil wrote:

    >Slyszales o urzadzeniu zwanym "brama"? Ewentualnie bardziej rozbudowanych
    >jej wersjach, lacznie z najprostsza barierka otwierana z pilota badz
    >kluczykiem (nie utrudnia przejscia pieszo)?

    Ale ja wymagam poszanowania mojej wlasnosci i uwazam ze tabliczka
    "teren prywatny, wjazd zabroniony i bedzie karany" jest wystarczajaco
    jasna :-)

    I nie mam ochoty dopisywac "parkowanie platne w wysokosci 100 zlotych
    za kazda minute", bo nie chce zeby mi ktos parkowal, nawet jak jest
    gotow zaplacic :-)

    I co wtedy ?
    Czy moze napisac "mienie porzucone na tym placu uwaza sie za
    podarowane wlascicielowi" :-)

    J.

  • 70. Data: 2010-02-19 16:21:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ale ja wymagam poszanowania mojej wlasnosci i uwazam ze tabliczka
    > "teren prywatny, wjazd zabroniony i bedzie karany" jest wystarczajaco
    > jasna :-)

    W zasadzie fakt posiadania drzwi w womu powinien byc wystarczajaco jasny.
    Nie liczylbym jednak na to, ze zostawiajac je uchylone znajdziesz telewizor
    po powrocie z urlopu. :)

    Pozdrawiam
    Kamil