  • 11. Data: 2010-07-02 12:38:51
    Temat: Re: parkowanie na chodniku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    M1SLQ pisze:

    > Fakt. Zastanawiające jest jednak to, że nawet Sąd Apelacyjny miał z tym
    > problem...

    Większość sędziów w Polsce jest niekompetentna lub skorumpowana.

    Patrz:
    http://niepoprawni.pl/blog/164/temida-zebrze-pod-pol
    skim-sadem-upadek-sedziego

    A np. mi pewna blond dziumdzia orzekła, że bezprawnym żądaniom "łysych"
    należy się przychylać... żeby nie zaogniać sytuacji.

    W uzasadnieniu pisemnym się nieco poprawiła, ale niewiele.

  • 12. Data: 2010-07-02 21:08:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 02 Jul 2010 12:17:47 +0200, LEPEK wrote:
    >To nie jest nieuctwo - to bezczelność.
    >I to od początku do końca.
    >Od początku, czyli od biadolenia, że czasem zdarzało się pani przyjechać
    >na 06:00 do roboty, żeby znaleźć miejsce do parkowania, a wystarczyło na
    >06:45 i przespacerować się 15 minut od ul. Pochulanki.

    Moze pani woli pracowac 6:15-14:15 niz np 8-16..

    >Od lekceważenia oczywistych przepisów.
    >Przez przychylność kolegów, którzy w wyroku zacytowali tylko fragment
    >przepisu, który reguluje zatrzymywanie się (przepisu, który połowa
    >kierowców zna na pamięć).
    >Przez to, że sąd najwyższy musiał się podobną (jakże błahą!!!) sprawą
    >zajmować trzeci raz.

    Spokojnie, nie znasz sprawy, moze sie pani dopatrzyla czegos ciekawego
    w przepisach, moze zamataczyla.

    >Ciekawią mnie dwie sprawy:
    >1) kto zgłosił fakt złego parkowania - czy strażnik miejski, czy inna
    >osoba i co się z tym człowiekiem teraz dzieje

    Moglo pojsc z automatu - przespacerowali sie i spisali.

    >2) czym zasłużyła sobie pożalsięboże sędzina na nieuwalenie sprawy na
    >wcześniejszym etapie

    Jest protokol to jest sprawa :-)

    Popatrz pozytywnie - dwa organy zadzialaly prawidlowo i kolesiostwo
    sie nie udalo.

    J.

  • 13. Data: 2010-07-03 09:10:11
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-02 21:08, J.F. pisze:

    > Spokojnie, nie znasz sprawy, moze sie pani dopatrzyla czegos ciekawego
    > w przepisach, moze zamataczyla.

    Nie wiem, czego tam się można jeszcze dopatrzeć w PoRD. Różne rzeczy
    czasem (nawet i na PMS) "wychodzą", ale akurat w tym przypadku przepisy
    są jasne, jak słońce.

    > Moglo pojsc z automatu - przespacerowali sie i spisali.

    > Jest protokol to jest sprawa :-)
    >
    > Popatrz pozytywnie - dwa organy zadzialaly prawidlowo i kolesiostwo
    > sie nie udalo.

    No, to fakt.
    Pomimo usilnych prób nie udało się uwalić sprawy na początku, ani w
    środku. Albo może ktoś się na babsko uwziął... Dobra, bądźmy
    optymistami: system zadziałał dobrze. ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2010-07-04 15:02:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 22:06:48 +0200, Kuba (aka cita) napisał(a):

> [...]
    two/news/na-chodniku-nie-wolno,1501026

    > w całej tej sprawie najgporsze jest to, ze cała ta procedura sądowa będzie
    > kosztowała całkiem spore pieniądze, kiedy tak naprawde nie ma sie czym
    > zajomować, bo sprawa jest jasniutka jak słoneczko.

    Raczej to, że sędzia, osoba mająca wykształcenei prawne nie zna kompletnie
    przepisów. I taka osoba orzeka...

    --