  • 11. Data: 2011-12-09 18:34:34
    Temat: Re: padła sieciówka na płycie?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.12.2011 21:05, DooMiniK pisze:
    > 4/ odłączałeś kabel sieciowy (całkowicie?). Komputery HP np. mają
    trafiłeś. Pomogło.
    Dzieki
    ToMasz

  • 12. Data: 2011-12-09 18:36:13
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.12.2011 21:17, JoteR pisze:

    > ToMaszu, adyć to oczywiste!
    > Odpalasz z płyty tego, no... Ty już wiesz, co... ;->

    a wiesz że to mi przez myśl przeszło? nie miałem żadnej płyty z linuksem
    i spróbowałem nawet z windowsem - nie zadziałało.
    ToMasz

  • 13. Data: 2011-12-09 21:12:22
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > pomóżcie proszę z ostateczną diagnozą.

    Jeśli Winda to w menadżer urządzeń usuń kartę sieciową i zrestartuj
    komputer. Jeśli system wykryje/nie wykryje sieciówki to będziesz miał
    diagnozę.

    Remek

  • 14. Data: 2011-12-10 00:46:47
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "=Marcos=" napisał:

    > W płytach MSI z tą samą sieciówką zintegrowaną (Realtek 8111) czasem robił
    > się taki numer.

    Bo to szajs. Ktoś tu we wcześniejszym wątku zachwycał się MSI. Brrr ...

    Remek

  • 15. Data: 2011-12-10 11:30:46
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 10-12-2011 o 01:46 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    > Bo to szajs. Ktoś tu we wcześniejszym wątku zachwycał się MSI. Brrr ...

    Ze specjalną dedykacją dla Remka :) Patrz: Producenci najbardziej
    niezawodnych płyt głównych. http://kut.as/06o0

    O zachwycaniu się nie było mowy. To po prostu jeden wał, ale na betonowe
    uprzedzenia nie ma mocnych ...

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 16. Data: 2011-12-12 16:35:53
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Ze specjalną dedykacją dla Remka :) Patrz: Producenci najbardziej
    > niezawodnych płyt głównych. http://kut.as/06o0

    Kiedyś też się sugerowałem tą publikacją, ale może ona mieć poważne
    przekłamania.
    Dane brane są z jednego sklepu internetowego i z jednego rynku - Francji. A
    nuż do Francji trafiła akurat partia płyt z wczesnej produkcji z dobrymi
    kondensatorami, a potem w pełni produkcji użyli gorszych. I z danych tego
    sklepu wyniknie, że Gigabyte to dobra firma, podczas gdy globalnie będzie 7%
    zwrotów.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 17. Data: 2012-02-01 01:22:46
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "WiesłaW" napisał:

    > Ze specjalną dedykacją dla Remka :) Patrz: Producenci najbardziej
    > niezawodnych płyt głównych. http://kut.as/06o0

    Słyszałes o artykułach sponsorowanych? Im gorszy szajs, tym bardziej
    agresywana reklama.

    > O zachwycaniu się nie było mowy. To po prostu jeden wał, ale na betonowe
    > uprzedzenia nie ma mocnych ...

    Nie ma mowy o uprzedzeniach. Moja opinia wynika z własnego doświadczenia i
    obserwacji statystyki problemów z wyrobami MSI na forach.

    Remek

  • 18. Data: 2012-02-01 12:26:34
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 01-02-2012 o 02:22 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    > Słyszałes o artykułach sponsorowanych? Im gorszy szajs, tym bardziej
    > agresywana reklama.

    Czyli, że jak coś jest niezgodne z Twoją ideologią to jest sponsorowane,
    jeżeli zgodne to jak najbardziej wiarygodne? :)
    Wynika z tego, że MSI, aby mieć lepszy stosunek od np ASUSA o pięć
    setnych procenta zapłaciło kupę szmalu? :D

    > Nie ma mowy o uprzedzeniach. Moja opinia wynika z własnego doświadczenia
    > obserwacji statystyki problemów z wyrobami MSI na forach.

    Moja opinia również.

    Jeżeli miałbym wybrać najbardziej uprzedzonego użytkownika grupy o skrajnie
    tendencyjnych wypowiedziach to jesteś nr 1! Jak na razie zauważyłem, to
    masz
    traumę na punkcie AMD i MSI i aż strach pomyśleć co jeszcze Ci przyjdzie do
    głowy :)
    W moim odczuciu Twoje niektóre wypowiedzi uwłaczają zwykłemu zdrowemu
    rozsądkowi i logice.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail