  • 1. Data: 2009-10-29 15:44:15
    Temat: osiołkowi w żłoby dano
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    chciałbym założyć sobie stroknę z forum, pod jaką domenę lepiej je podpiąć
    .org czy .net? głupi już jestem obie kuszą, ale kasę mam tylko na jedną...

  • 2. Data: 2009-10-29 17:29:09
    Temat: Re: osiołkowi w żłoby dano
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Oct 2009 16:44:15 +0100, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > chciałbym założyć sobie stroknę z forum, pod jaką domenę lepiej je
    > podpiąć .org czy .net? głupi już jestem obie kuszą, ale kasę mam tylko
    > na jedną...

    jesli nie zalezy to od tematyki forum, to .net.

    .org jest przeciez dla organizacji a zakladam ze forum nie jets forum
    jakiegos stowarzyszenia

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2009-10-29 19:39:19
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    |<ońrad pisze:

    > jesli nie zalezy to od tematyki forum, to .net.
    >
    > .org jest przeciez dla organizacji a zakladam ze forum nie jets forum
    > jakiegos stowarzyszenia

    Co z tego że dla organizacji? Jak nazwa forum będzie dobrze brzmiała z tą końcówką to
    niech bierze
    .org, mi osobiście .net się w ogóle nie podobają, a tak na marginesie to .net jest
    przeznaczona dla
    firm i osób indywidualnych świadczących usługi dostępu do Internetu. (wiki) :-)

    Obecnie mało kto kupuje domene patrząc na jej przeznaczenie, liczy się atrakcyjnośc
    adresu, łatwośc
    zapamiętania itp.

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 4. Data: 2009-10-30 10:01:25
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 29 Oct 2009 20:39:19 +0100, vcore napisał(a):

    > a tak na marginesie to .net jest przeznaczona dla
    > firm i osób indywidualnych świadczących usługi dostępu do Internetu. (wiki) :-)

    o_O shit...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net