  • 1. Data: 2009-10-28 11:56:26
    Temat: PEAR HTML_AJAX - problem
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Witam

    Męczę sie z AJAXem i mam pewien problem którego nie umiem rozwiązać i
    byłbym wdzięczny za pomoc.

    Chodzi o to, że musze przesłać dane do skryptu PHP wykonać tam funkcję
    i to co zwróci wyświetlić na stronie.
    Mam coś takiego (używam html_quickform)
    $form->addElement('select', 'region_id', '', $regionTab, array
    ('onchange'=>'HTML_AJAX.replace(\'target\',\'ajax_in
    clude/
    skryptphp.php?id_region=i_tu_nie_wiem_co_wstawic\');
    ', 'id'=>'kraj'));

    Jak widać potrzebuje przy wywołaniu HTML_AJAX.replace przesłać do
    skryptu php wartość region_id gdy ona zostanie wybrana. Próbowałem
    jakość przez getelementbyid ale coś sie krzaczy.
    No jestem tu zielony i licze na Waszą pomoc.
    A przy okazji zna ktoś jakąś bardziej kompletną dokumentację HTML_AJAX
    PEAR ? Albo jakiego konkretnego tutka.

    pozdrawiam
    Sławek