  • 1. Data: 2012-06-13 01:41:08
    Temat: orangetepsa i poczta e-mail.
    Od: Animka <t...@w...pl>

    Podpisywałam umowę z Orange. Nie chciałam podpisywać umowy z TPSA. To
    dlaczego ja nie mogę zerwać umowy z Orange?
    Poczty z serwera tez nie można ściągnąć/pobrać na konto pocztowe w
    komputerze. Ktoś ciągle pracuje na moim koncie e-mail, bo jak wejdę na
    maila na Orange to komunikat, że moja poczta jest w użyciu i dla mnie
    niedostępna.

    http://www.orange.pl/kid,4000377645,id,4002514754,ar
    ticle.html
    Jeżeli podpisałeś dokument, który miał być umową z Telekomunikacją
    Polską lub Orange, a okazał się umową z innym operatorem
    telekomunikacyjnym, to znaczy, że zostałeś wprowadzony w błąd. Jeżeli
    znalazłeś się w takiej sytuacji to zadzwoń pod bezpłatny numer 800 500
    005 i zgłoś podejrzenie oszustwa.

    Pod numerem 800 500 005 klient może zgłosić podejrzenie oszustwa lub
    próby oszustwa ze strony przedstawiciela handlowego innego operatora
    oraz uzyskać informacje na temat:
    dalszej ścieżki postępowania, gdy uważa, że został oszukany przez
    przedstawiciela handlowego innego operatora
    wycofania zamówienia u innego operatora
    upoważnienia do reprezentowania klienta przez naszą firmę (dokumenty do
    podpisania wysyłamy do klienta kurierem)
    jak zabezpieczyć się przed nieuczciwymi praktykami sprzedażowymi
    procedury zmiany operatora
    uprawnień klienta (w tym zawierania umów poza siedzibą firmy)
    możliwości wystąpienia do właściwych organów ścigania i innych instytucji
    danych kontaktowych innych operatorów telekomunikacyjnych

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-06-13 20:33:18
    Temat: Re: orangetepsa i poczta e-mail.
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał:

    > Podpisywałam umowę z Orange. Nie chciałam podpisywać umowy z TPSA. To
    > dlaczego ja nie mogę zerwać umowy z Orange?

    Cały czas mam wrażenie, że masz 8 lat i nie bardzo rozumiesz co robisz.

  • 3. Data: 2012-06-13 20:49:24
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 13 Jun 2012 20:33:18 +0200, Tomek napisał(a):

    > Cały czas mam wrażenie, że masz 8 lat i nie bardzo rozumiesz co robisz.

    O.. ktoś jeszcze nie zna maskotki..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 4. Data: 2012-06-13 21:27:22
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-13 20:33, Tomek pisze:
    > U?ytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisa?:

    > Ca?y czas mam wra?enie, ?e masz 8 lat i nie bardzo rozumiesz co robisz.

    Ciągnie Cię do małych dziewczynek, ciągnie.
    A teraz chłopczyku ustaw sobie odpowiednie kodowanie. Jak nie umiesz to
    poproś o pomoc kogoś w miarę doświadczonego w tej dziedzinie.

    Ps. Moja pierwsza umowa była zawierana z Ideą, która z tepsą nie miała
    nic wspólnego.
    Ja z żadnej tepsy (oprócz tej dzisiejszej orange) nie korzystam.

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-06-13 22:21:44
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał

    > Ja z żadnej tepsy (oprócz tej dzisiejszej orange) nie korzystam.

    A po co chcesz zrywać umowę (nie ważne na razie z kim jest ta umowa)?

    --
    Maciek.

  • 6. Data: 2012-06-14 04:44:25
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-13 01:41, Animka pisze:
    > Podpisywałam umowę z Orange.

    Firmy Orange w Polsce nie ma, a Ty kolego podpisywałeś umowę z PTK
    Centertel i ta sama firma Cię obsługuje.

    Wiem, karmię, ale może jednak nie.

  • 7. Data: 2012-06-14 05:52:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciek. wrote:
    > Użytkownik "Animka" <t...@w...pl> napisał

    > A po co chcesz zrywać umowę (nie ważne na razie z kim jest ta umowa)?

    przecież czytaełeś :)

    ktoś jej pocztę na okrągło czyta

  • 8. Data: 2012-06-14 19:06:50
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-13 22:21, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisał

    > A po co chcesz zrywać umowę (nie ważne na razie z kim jest ta umowa)?

    Wczoraj się zdenerwowałam. Zaglądam, na orange online, a tam widnieje,
    że mam 0 (zero) minut do wygadania. Przez tydzień - cały czas wisialo
    tam ponad 2 zł. Zadzwoniłam ok. 22-giej do siostry ciotecznej (też ma
    numer w Orange) - w ramach Pogaduchy w Orange, pogadałyśmy sobie 30
    minut, darmowych minut. Ale minuty, które trzymałam na wszelki wypadek
    zginęły!
    Przecież mam w umowie "pogaduchy w orange" po godzinie 18-stej.

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-06-14 19:09:12
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-14 05:52, Marek Dyjor pisze:

    > przecież czytaełeś :)
    >
    > ktoś jej pocztę na okrągło czyta

    Już przestał/a. Po reklamacji online moja skrzynka zaczęła na moją
    "rzecz" działać.
    Nie wiem jeszcze na jak długo.

    --
    animka

  • 10. Data: 2012-06-15 14:58:53
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

> [...]
    > darmowych minut. Ale minuty, które trzymałam na wszelki wypadek zginęły!
    > Przecież mam w umowie "pogaduchy w orange" po godzinie 18-stej.

    A to nie jest tak, że Pogaduchy w Orange działają jako frikowe dopiero po
    wyczerpaniu środków z np. pakietu abonamentowego?

    --
    Maciek.