    From: Animka <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: orangetepsa i poczta e-mail.
    Date: Wed, 13 Jun 2012 01:41:08 +0200

    Podpisywałam umowę z Orange. Nie chciałam podpisywać umowy z TPSA. To
    dlaczego ja nie mogę zerwać umowy z Orange?
    Poczty z serwera tez nie można ściągnąć/pobrać na konto pocztowe w
    komputerze. Ktoś ciągle pracuje na moim koncie e-mail, bo jak wejdę na
    maila na Orange to komunikat, że moja poczta jest w użyciu i dla mnie
    niedostępna.

    http://www.orange.pl/kid,4000377645,id,4002514754,ar
    ticle.html
    Jeżeli podpisałeś dokument, który miał być umową z Telekomunikacją
    Polską lub Orange, a okazał się umową z innym operatorem
    telekomunikacyjnym, to znaczy, że zostałeś wprowadzony w błąd. Jeżeli
    znalazłeś się w takiej sytuacji to zadzwoń pod bezpłatny numer 800 500
    005 i zgłoś podejrzenie oszustwa.

    Pod numerem 800 500 005 klient może zgłosić podejrzenie oszustwa lub
    próby oszustwa ze strony przedstawiciela handlowego innego operatora
    oraz uzyskać informacje na temat:
    dalszej ścieżki postępowania, gdy uważa, że został oszukany przez
    przedstawiciela handlowego innego operatora
    wycofania zamówienia u innego operatora
    upoważnienia do reprezentowania klienta przez naszą firmę (dokumenty do
    podpisania wysyłamy do klienta kurierem)
    jak zabezpieczyć się przed nieuczciwymi praktykami sprzedażowymi
    procedury zmiany operatora
    uprawnień klienta (w tym zawierania umów poza siedzibą firmy)
    możliwości wystąpienia do właściwych organów ścigania i innych instytucji
    danych kontaktowych innych operatorów telekomunikacyjnych

    --
    animka