  • 1. Data: 2009-08-06 19:39:46
    Temat: orange - koniec profit
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    http://www.orange.pl/portal/map/map/profit_details?o
    ld=2662455&TARGET=PROFIT_INFO_GENERAL&id=1452352

    15 sierpnia program profit sie konczy.
    Punkty mozna zuzyc do 15 wrzesnia.

    A tak swoja droga to zauwazylem ze od pewnego czasu juz nie przyznaja
    punktow za doladowania prepaid. Czyzby komus wypalila farma ?

    J.

  • 2. Data: 2009-08-06 19:58:11
    Temat: Re: orange - koniec profit
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > punktow za doladowania prepaid. Czyzby komus wypalila farma ?

    Hehe - pewnie tak :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-06 21:00:56
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 06 Aug 2009 21:39:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > A tak swoja droga to zauwazylem ze od pewnego czasu juz nie przyznaja
    > punktow za doladowania prepaid.

    Faktycznie! 18 czerwca doładowałem swoje konto za 100 zł, a punktów
    Profit za to doładowanie do dzisiaj nie ma!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-08-06 22:18:59
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Chris pisze:

    > Faktycznie! 18 czerwca doładowałem swoje konto za 100 zł, a punktów
    > Profit za to doładowanie do dzisiaj nie ma!

    Zadzwoń *300 i się upomnij.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-08-06 22:23:31
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    > http://www.orange.pl/portal/map/map/profit_details?o
    ld=2662455&TARGET=PROFIT_INFO_GENERAL&id=1452352

    > 15 sierpnia program profit sie konczy.
    > Punkty mozna zuzyc do 15 wrzesnia.

    TP zamyka swój program-o, i pisza, ze od 16 wrzesnia bedzie nowy program
    lojalnosciowy. Moze jeden wspólny dla calej grupy Orange? Chyba, ze cos
    kombinuja z nowym PayU, który takze 16 wrzesnia bedzie mial nowa odslone.

  • 6. Data: 2009-08-06 23:48:39
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "b.s." <o...@p...fm.pl> napisal w wiadomosci

    > TP zamyka swój program-o, i pisza, ze od 16 wrzesnia bedzie nowy program
    > lojalnosciowy. Moze jeden wspólny dla calej grupy Orange? Chyba, ze cos
    > kombinuja z nowym PayU, który takze 16 wrzesnia bedzie mial nowa odslone.

    W kazdym razie czekamy az skromnygeniusz od farmy zdradzi nam sekrety swej -
    wkrotce juz bylej - hodowli :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-08-07 07:42:13
    Od: travis <m...@g...com>

    jeżeli od 16 września ma być połączony z innymi to zapowiada się
    jeszcze lepiej niż było, poczekam cierpliwie bo może być nieźle

  • 8. Data: 2009-08-07 18:06:54
    Od: "Majka04" <m...@w...pl>

> [...]
    >

    > A tak swoja droga to zauwazylem ze od pewnego czasu juz nie przyznaja
    > punktow za doladowania prepaid. Czyzby komus wypalila farma ?

    Wyglada na to, ze szykuja jakies generalne porzadki

    Drogi Kliencie!

    Uprzejmie informujemy Cie, ze z dniem 31 sierpnia br. Telekomunikacja
    Polska S.A. wycofuje sie z programu o!

    Jezeli posiadasz na swoim koncie punkty o!, sprawdz na
    www.program-o.pl, na jakie nagrody mozesz je wymienic. Masz na to czas do
    pólnocy 31 pazdziernika br. Pamietaj prosze, ze wymiana bedzie mozliwa do
    wyczerpania zapasów.

    Nie oznacza to jednak, ze konczy sie Twoja szansa na zdobywanie
    nagród!

    Przygotowujemy dla Ciebie nowy program lojalnosciowy. Bedzie on dawal
    mozliwosc znacznie szybszego gromadzenia punktów na koncie - atrakcyjne
    nagrody beda wiec w zasiegu reki.

    Wiecej informacji na www.tp.pl juz 16 wrzesnia!

  • 9. Data: 2009-08-07 20:08:21
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 00:42:13 -0700 (PDT), travis napisał(a):

    > jeżeli od 16 września ma być połączony z innymi to zapowiada się
    > jeszcze lepiej niż było, poczekam cierpliwie bo może być nieźle

    Jeśli piszą, ze ma być "lepiej", to znaczy, że ma być lepiej ale dla
    Orange, a nie dla klientów.
    A jak na razie to pewnym jest, że większości ludzi przepadnie co
    najmniej część uzbieranych przez nich punktów Profit.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-08-07 21:50:54
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > A jak na razie to pewnym jest, że większości ludzi przepadnie co
    > najmniej część uzbieranych przez nich punktów Profit.
    Co razy parę milionów klientów daje setki milonów pkt, czyli np. tysiące
    doładowań.
    Np. mój nr ma 400 a we wrześniu miał dostać 300 za staż i byłoby doładowanie, a
    tak figa:-).