  • 1. Data: 2009-08-07 06:04:17
    Temat: powiadomienie
    Od: "darek638" <d...@o...eu>

    Witam.
    Czy można w Play wyłączyć powiadomienie o tym, że już jestem dostępny w
    sieci? Ktoś dzwoni i mam wyłączony telefon, potem go włączam i ten ktoś
    dostaje info, że już jestem dostępny.
    Da się i jak?

  • 2. Data: 2009-08-07 08:03:30
    Temat: Re: powiadomienie
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "darek638" <d...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Da się i jak?

    Da się. Zrób zgłoszenie w Play24 o treści np.:
    Dzień dobry, proszę o WYŁĄCZENIE usługi "JUŻ W ZASIĘGU" dla numeru X.
    Sugeruję dodanie możliwości wyłączenia tej usługi w Play24. Obecnie nie jest
    to możliwe a jak widać przydałoby się...

    Po kilku dniach przestanie działać. Oczywiście nr powinien być
    zarejestrowany.

    M.