  • 1. Data: 2011-07-12 19:04:16
    Temat: Re: opornik chroniący silnik przed spaleniem
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-12 21:06, ToMasz pisze:
> [...]
    > zablokuje, a jednocześnie niewiele stracił na mocy. Wstawiłbym żarówkę
    > 5W, ale to wieśniactwo trochę.
    >
    > wersja rozszerzona:
    > stare auto, popsuł sie silnik, który służył do otwierania zamka piątych
    > drzwi. pi razy oko działa jak silnik w centralnym zamku. Tyle ze
    > napięcie "podaje sie ręką", stąd czas podawania jest zazwyczaj za długi.
    > Silnik wymieniłem na trochę większy ( taki był dostępny) Zadziałał, ale
    > po otwarciu dalej kręcił i zerwał koło zębate z wrinika. nic strasznego,
    > ale nie mogę dopuścić zeby sie to powtórzyło.

    Uwierz że pragniesz bezpiecznika PTC a nie opornika :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2011-07-13 06:56:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 21:04:16 +0200, BartekK napisał(a):

    > Uwierz że pragniesz bezpiecznika PTC a nie opornika :)

    Albo wyłaczników krańcowych.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2011-07-13 10:54:54
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Jacek Maciejewski <j...@o...pl> napisał(a):

    > Albo wyłaczników krańcowych.

    Albo stosowanego w w automatycznie wysuwanych / chowanych samochodowych antenach
    elektronicznego układu wykrywającego przeciążenie.

  • 5. Data: 2011-07-13 17:44:21
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Wmak pisze:

    > Albo stosowanego w w automatycznie wysuwanych / chowanych samochodowych antenach
    > elektronicznego układu wykrywającego przeciążenie.

    wszystko za drogie, za duże. dałem 10om /1w - działa. zobaczymy jak
    długo. Sprytnie zrobiłem sobie jeszcze awaryjne otwieranie ręczne za
    pomocą sznurka :)

    ToMasz