  • 1. Data: 2013-03-22 03:47:41
    Temat: SAAB 95 2.0T 2002 z automatem, czy kupic?
    Od: furifurius <f...@g...com>

    Witam grupe
    Zastanawiam sie nad zakupem SAAB'a 95 2.0T rocznik 2002 z automatyczna skrzynia,
    doradzcie, czy wogole warto sie tym interesowac. Przebieg 180 tys km, mieszkam w
    Irlandi wiec jest szansa ze prawdziwy. Chodzi mi zwlaszcza o skrzynie, jak jest z jej
    trwaloscia?
    Pozdrawiam
    furi

  • 2. Data: 2013-03-22 10:08:27
    Temat: Re: SAAB 95 2.0T 2002 z automatem, czy kupic?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-22 03:47, furifurius pisze:
> [...]
    Irlandi wiec jest szansa ze prawdziwy. Chodzi mi zwlaszcza o skrzynie, jak jest z jej

    Skrzynie w poliftowych 9-5 a o takiej piszesz są bardzo wytrzymałe,
    zmieniać tylko olej na odpowiedni i w odpowiednim czasie.
    Spokojnie znoszą do 380-400Nm.
    Sama 9-5 jest też bardzo fajnym samochodem.
    Grunt, to po zakupie zadbać o odpowiedni dla tego silnika serwis.

    Lewis

  • 3. Data: 2013-03-22 16:48:37
    Od: furifurius <f...@g...com>

    W dniu piątek, 22 marca 2013 09:08:27 UTC użytkownik Lewis napisał:

> [...]
    >
    > Spokojnie znoszą do 380-400Nm.
    >
    > Sama 9-5 jest też bardzo fajnym samochodem.
    >
    > Grunt, to po zakupie zadbać o odpowiedni dla tego silnika serwis.

    Dzieki za odpowiedz, bylem obejrzec i zrezygnowalem, z silnika ciekl olej na
    katalizator, turbo swisczalo duzo glosniej niz w moim aktualnym VOLVO 2.0T, skrzynia
    wrzucala drive z kilkusekundowym opoznienieniem i jeszcze w trakcie jazdy testowej
    kontrolka silnika sie zaswiecila.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-03-22 23:51:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-22 16:48, furifurius pisze:

> [...]
    wrzucala drive z kilkusekundowym opoznienieniem i jeszcze w trakcie jazdy testowej

    No to jakąś wybitną padlinę namierzyłeś...
    Podaj link jak możesz.
    Szukaj czegoś zdrowszego.

    Lewis