  • 11. Data: 2015-04-06 00:44:25
    Temat: Re: opony i ... marketing
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 5 Apr 2015 18:41:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > która to jazda po owalu jest nieskończenie bardziej emocjonująca niż F1

    Nikt nie mówi że nie.
    Ale to właśnie daje do myślenia - czym oni jeżdżą na codzień, że są gotowi
    podziwiać gości którzy potrafią przejechać 400m prosto, albo okrążenie
    owalnego toru?

  • 12. Data: 2015-04-06 00:46:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nikt nie mówi że nie.
    > Ale to właśnie daje do myślenia - czym oni jeżdżą na codzień, że są gotowi
    > podziwiać gości którzy potrafią przejechać 400m prosto, albo okrążenie
    > owalnego toru?

    jeśli myślisz, że okrążenie owalnego toru jest takie proste to się
    mylisz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-04-06 04:41:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Ale jednak amerykańskie filmy jak to nieporadnie wygląda potem
    > taki ruch, to biją nasze "ale urwał" na głowę ;)

    Czy ja wiem... sprawniej się poruszam niż po Krakowie.

    > Raz że lubią RWD, dwa że takie podejście do opon, no i są efekty :)

    RWD?? Kiedy? Chyba 20 lat temu lub dawniej...

    > Nie zapominajmy że mówimy o kraju gdzie motorsport to przejechanie
    > 400m prosto, ewentualnie jazda po owalu :)

    Ja nie mówię o motosport, bo o tym pojęcia nie mam tylko
    o ruchu ulicznym.

  • 14. Data: 2015-04-06 12:11:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-06 o 00:46, masti pisze:

    > jeśli myślisz, że okrążenie owalnego toru jest takie proste to się
    > mylisz

    Jest prostsze niż okrążenie płaskiego przy tej samej prędkości.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-04-06 13:07:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 5 Apr 2015 22:46:13 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > jeśli myślisz, że okrążenie owalnego toru jest takie proste to się
    > mylisz

    Wygranie NASCAR proste nie jest, natomiast mimo wszystko pokonanie mekki
    amerykańskiego motorsportu:
    http://tinyurl.com/m55sfap
    wydaje się mniej skomplikowane niż mekki europejskiego motorsportu:
    http://tinyurl.com/qek7lfv

    ;)

  • 16. Data: 2015-04-06 23:49:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Apr 2015 01:04:55 +0200, Marek napisał(a):
    > Czyli co, nam się wciska kit, że zimówka latem niebezpieczna a
    > jednocześnie ją się sprzedaje w USA jako wielosezonowa?

    http://www.nokiantires.com/summer-tires/nokian-wrg3-
    2/

    Nie wiem czy sie pokaze, jesli nie - w prawym gornym rogu jest wybor
    kraju.

    Fakt - to jest WR-G3. U nas sa WR D3 i WR A3

    Dawniej byly po prostu WR - ale czy takie same na obu kontynentach ?

    J.

  • 17. Data: 2015-04-06 23:58:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2015 20:32:40 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ale jednak amerykańskie filmy jak to nieporadnie wygląda potem taki ruch,
    > to biją nasze "ale urwał" na głowę ;)

    No, gdyby tak u nas bylo raz tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=avSxOvJnE68

    To ja jestem ciekaw efektow. Auto co prawda niemieckie, ale to nie
    jest "przecietne auto europejskie".

    Tak nawiasem mowiac to ciekaw jestem czy niemiecki nakaz jazdy na
    zimowkach to spisek producentow, czy juz mieli dosc sytuacji, ze
    niektorzy uwazaja za niepotrzebne, a potem stoj kolego dwa dni na
    autostradzie i czekaj az uprzatna.

    J.

  • 18. Data: 2015-04-07 01:52:27
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zimowkach to spisek producentow, czy juz mieli dosc sytuacji, ze
    > niektorzy uwazaja za niepotrzebne, a potem stoj kolego dwa dni na

    Z tego co mi wiadomo, w niemczech nie ma nakazu jazdy na zimówkach.
    Jest jedynie przepis, że masz posiadać ogumienie odpowiednie do warunków
    pogodowych (np. odpowiednie opony całoroczne)

    --
    WildS

  • 19. Data: 2015-04-07 02:16:30
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-04-07 o 01:52, WildS pisze:

    > Z tego co mi wiadomo, w niemczech nie ma nakazu jazdy na zimówkach.

    jest i jeżeli coś nabroisz to ubezpieczalnia zaraz ogląda opony

  • 20. Data: 2015-04-07 02:19:57
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-04-07, Dawid <x...@n...pl> wrote:

    > jest i jeżeli coś nabroisz to ubezpieczalnia zaraz ogląda opony

    Pierwsze słyszę. U nich odpowiednia to taka, która ma odpowiednie
    literki w oznaczeniu, może być całoroczna. Jeśli jest nieodpowiednia to
    owszem ubezpieczyciel sobie poużywa.

    --
    WildS