  • 11. Data: 2011-09-09 09:11:53
    Temat: Re: opony
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Skoro zastanawiasz się na zakupem wynalazku pt. Wanli, to znaczy, że nie
    masz ochoty poszpanować, a więc i niskoprofilowe 225/45 nie są Ci
    niezbędne do szczęścia.
    Zmień felgi na mniejsze i kup normalne opony a nie wynalazek.
    Dodatkowo ucieszy się zawieszenie mniej odczuwając nasze drogi w
    wiecznym remoncie.
    Ja miałem doświadczenia z chińskimi oponami wprawdzie tylko w rowerach i
    motocyklu, ale wystarczy mi tego, żeby omijać je szerokim łukiem.
    Jacek

  • 12. Data: 2011-09-09 09:44:01
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    skoro juz sie inni podpinaja pod temat, to i ja sobie pozwole ;-)

    Czy sa jakies opony M+S popularnych rozmiarów dedykowane do osobówek,
    które maja jeszcze bardziej agresywny bieznik, niz Debica Frigo?
    Przeznaczenie: jazda po kopnym sniegu i po blocie. Z lancuchami problem,
    bo jezdzic trzeba kawalek droga lesna - kawalek odsniezonym asfaltem -
    znów kawalek lesna - i tak w kólko.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-09-09 14:51:04
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-08 20:58, Michał Baszyński wrote:

    > popatrz na Continental TS830

    W tyym rozmiarze ? :-) Wątpie :-)

    PS: Michelin PA4

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 14. Data: 2011-09-09 14:52:40
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-09-09 14:51, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > W tyym rozmiarze ? :-) Wątpie :-)

    Ups. Pomylilem z TS830P <- te są napewno świetne :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2011-09-11 20:33:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-08 19:14, Viking pisze:

    > no musi gdzies byc haczyk:)
    > po prostu nigdy nie slyszalem o tym wynalazku, baruma jednego juz
    > ujezdzalem, wogole to chyba jednak pojde w firestone'a ZS90 albo P6000
    > pirelli,

    P6000 omijaj tak samo szerokim łukiem jak te wanli. Ani na suchym ani na
    mokrym przyczepności dobrej nie mają.

    Natomiast co do chińczyków kiedyś (3-4lata wstecz) kupiłem komplet
    Triangle chyba TR968, przez pierwsze dwa lata rewelacja, cichutkie, na
    suchym świetne, na deszcz całkiem dobre, ba nawet na śniegu sobie dobrze
    radziły.
    Później coś się stało i zaczęły hałasować jak wściekłe, już prawie
    łożyska powymieniałem ale myślę przejadę się jakąś żwirówką... i cisza
    ;) Mam je nadal, z trudem znoszę hałas ale żal wyrzucać bo bieżnika
    jeszcze z 5mm.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis