  • 31. Data: 2010-06-05 03:57:44
    Temat: Re: [oph] Atlantis wylÄ???dowaĂ?ĹĄ?...
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 05 of Jun 2010 03:11, Mariusz [mr.] wrote:

    > "nb" <n...@n...net> wrote:
    > [...]
    blogs/bigpicture/atlantis_05_14/a22_9e215146.jpg

    > Poważnie pytasz? Tak się chroni aparaty przed kosmicznymi
    > złodziejami. Ręczna robota, szyta na maszynie...

    No właśnie to pierwsze mi przyszło do głowy po wcześniejszych
    teksach o downgradeowaniu aparatu przez Cejrowskiego.

    > No i właśnie o to chodzi! Żeby wyglądał jak no-name. Chciałbyś,
    > żeby
    > ktoś ci zakosił wszystkie zdjątka z jedynego w życiu wyjścia w otwarty
    > kosmos? ;-)

    Ach! Ten aparat to zapewne ta Leica:
    http://leicarumors.com/wp-content/uploads/2009/06/he
    llo-kitty-leica.jpg
    a jak wiadomo, kosmiczny Alf nie znosił kotów (albo coś w tym rodzaju).

    --
    nb

  • 32. Data: 2010-06-05 07:37:14
    Temat: Re: [oph] Atlantis wylĂ????dowaÄ??ÄšÄ??...
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "nb" <n...@n...net> wrote:
    [...]
    > Ach! Ten aparat to zapewne ta Leica:
    > http://leicarumors.com/wp-content/uploads/2009/06/he
    llo-kitty-leica.jpg
    > a jak wiadomo, kosmiczny Alf nie znosił kotów (albo coś w tym rodzaju).

    Dokładnie. Czyli na odwrót. :))

    Koty to on uwielbiał! :) On po prostu przepadał za kotami! :)))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 33. Data: 2010-06-05 07:37:31
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote:
    [...]
> [...]
    _on_saturn.html

    > ...natomiast te są rewelacyjne :)

    W sumie tak mało doceniana fotografia krajobrazowa. Trzeba tylko
    wiedzieć, gdzie stanąć... ;-)

    [mr.]

  • 34. Data: 2010-06-05 11:12:00
    Temat: Re: [oph] Atlantis wylĂ????dowaÄ??„ĹĄĂ„??...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 5 Jun 2010 09:37:14 +0200, Mariusz [mr.] napisał(a):

    > Dokładnie. Czyli na odwrót. :))
    >
    > Koty to on uwielbiał! :) On po prostu przepadał za kotami! :)))

    Po jednym na każdy z ośmiu żołądków :)

  • 35. Data: 2010-06-06 02:16:36
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 05 of Jun 2010 09:37, Mariusz [mr.] wrote:

    > "nb" <n...@n...net> wrote:
    > [...]
    llo-kitty-leica.jpg

    > Dokładnie. Czyli na odwrót. :))
    >
    > Koty to on uwielbiał! :) On po prostu przepadał za kotami! :)))

    Pardon, ja beztelewizyjny, a Alfa znam tylko z opowiadań dzieci,
    i z logo sklepu nocnego we Wrocławiu.

    --
    nb

  • 36. Data: 2010-06-06 02:17:59
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 05 of Jun 2010 13:12, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Po jednym na każdy z ośmiu żołądków :)

    Jeśli kot ma siedem żyć, to na jednego Alfa przypada 56 kotów.
    Dobrze rozumiem?

    --
    nb

  • 37. Data: 2010-06-06 08:07:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 06 Jun 2010 04:17:59 +0200, nb napisał(a):

    > Jeśli kot ma siedem żyć, to na jednego Alfa przypada 56 kotów.
    > Dobrze rozumiem?

    Dlaczego? Po pierwsze kot ma żyć 9 a nie 7, po drugie, jak z tego wynika,
    na jedno posiedzienie schodzi 8/9 (czyli około 0,89) kota. 56 kotów
    wystarczy więc na niecałe 63 posiłki dla Alfa

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"