  • 1. Data: 2014-04-06 12:26:31
    Temat: ogolnoswiatowe skretynienie mediow?
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Istnieje jeszcze na świecie jakiś program czy stacja telewizyjna, gdzie
    nie zasłania się dymkiem twarzy przestępców,
    kontrolowanych samochodów, rejejestracji, reklam, napisów na koszulkach,
    tatuaży, psich genitaliów na zdjęciu, loga na czapeczce i butach,
    wyprostowanego środkowego palca, języka, sutka, znaczka na długopisie, itp
    itd.
    Czy ten debilizm na najwyższym poziomie opanował już całą planetę?

  • 2. Data: 2014-04-06 13:01:48
    Temat: Re: ogolnoswiatowe skretynienie mediow?
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 06.04.2014 12:26, tixe wrote:
> [...]
    > itp itd.
    > Czy ten debilizm na najwyższym poziomie opanował już całą planetę?

    w usa chyba nie zaslaniaja, i nie pisza Roman K.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 3. Data: 2014-04-06 14:29:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-04-06 12:26:31 +0200, "tixe" <t...@w...com> said:

    > Istnieje jeszcze na świecie jakiś program czy stacja telewizyjna, gdzie
    > nie zasłania się dymkiem twarzy przestępców,

    tak

    > kontrolowanych samochodów

    tak

    > , rejejestracji,

    tak

    > reklam,

    tak

    > napisów na koszulkach,

    tak

    > tatuaży,

    tak

    > psich genitaliów na zdjęciu,

    nie wiem, nie oglądam programów telewizyjnych pokazujących psie genitalia

    > loga na czapeczce i butach

    tak

    > , wyprostowanego środkowego palca,

    tak

    > języka,

    tak

    > sutka,

    sprecyzuj, bo każdy ssak ma sutki, a ty pewnie dodatkowo mylisz je z
    brodawkami sutkowymi

    > znaczka na długopisie

    tak

    > Czy ten debilizm na najwyższym poziomie opanował już całą planetę?

    Działa mechanizm powtarzania przez idiotów tego, czego nie rozumieją.
    Wystarczy, że zajrzysz na np. fejsbóka i zrozumiesz.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2014-04-06 14:39:57
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > On 2014-04-06 12:26:31 +0200, "tixe" <t...@w...com> said:
    > Działa mechanizm powtarzania przez idiotów tego, czego nie rozumieją.
    > Wystarczy, że zajrzysz na np. fejsbóka i zrozumiesz.

    Płyta Ci się zacięła z tymi takami, zamiast wklejać przez całego posta to
    samo słówko, może rzucisz jakimś przykładem,
    w jakim kraju, lub jaki kanał lub program w telewizji nie jest objęty tymi
    kretyniznami?
    Nie używam żadnego zbuka i nie wiem co tam się dzieje.

  • 5. Data: 2014-04-06 14:44:08
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > w usa chyba nie zaslaniaja, i nie pisza Roman K.

    Weź przestań, poza tym nie mówię tylko o tym, bo pod względem podawania
    danych przestępców jest tam ciut lepiej,
    ale już programy z USA np na Discovery coś o jakimś studiu tatuażu,
    przyszedł koleś i jakieś siły nieczyste rozmazywały mu coś na koszulce, ta
    aura podążąła wciąż za nim,
    u innego to zjawisko objęło czapeczkę, buty lub jakiś fragment tatuażu
    właśnie!
    Animal planet, badają psa i ręka opatrzności przyćmiła frędzla, żeby moje
    zgorszone oczy nie były narażone na ten widok.
    I co do cholery jest złego w pokazaniu gościa, który przekroczył prędkośc,
    on sobie nie życzy, ochrona wizerunku, facet złamałeś prawo i co z tego,
    ze zobaczą Twój ryj, samochód z numerami i poznają Twój głos? To już PRL
    był lepszy, na starych kronikach pokazują tych ludzi normalnie, może ich
    potomkowie powinni podawać dziś do sądu sprawy w obronie dobrego imienia??
    W tychże USA wybuchła przecież ogólnonarodowa panika, gdy kiedyś jakas tam
    murzynka odsłoniła sutek, ludzie pewnie masowo samobójstwa dokonywali lub
    zmieniali się w zombie i mordowali po ulicach, bo ja nie wiem co takiego
    złego się stało, zapomniałbym o tym w godzinę od wydarzenia.

  • 6. Data: 2014-04-06 16:58:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2014-04-06 14:39:57 +0200, "tixe" <t...@w...com> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Płyta Ci się zacięła z tymi takami,

    Nie, pomyliłeś się.

    > zamiast wklejać przez całego posta to samo słówko, może rzucisz jakimś
    > przykładem,
    > w jakim kraju, lub jaki kanał lub program w telewizji nie jest objęty
    > tymi kretyniznami?

    Jeśli jesteś otwarty na wiedzę, to ze zdumieniem odkryjesz, że USA i
    Europa to nie cały świat.
    Ale sprecyzuj swe potrzeby, to będzie prościej - bo jeśli chcesz
    oglądać tę papkę dla mas, to zapewne problemem będzie bariera
    językowa...
    ;>

    > Nie używam żadnego zbuka i nie wiem co tam się dzieje.

    To ci wytłumaczę:
    debile mają takie smyranie w czaszce (potocznie nazywane u nich
    myśleniem) i czują, że odstają od ludzi mądrych. Żeby zamaskować swoje
    braki, naśladują tych, których uważają za mądrych. Ponieważ
    są debilami, to system ten szwankuje i powtarzając niezrozumiałe dla
    siebie zachowania, słowa i gesty - sądzą, że maskują są głuptę, a tak
    naprwdę przyczyniają się do rozszerzania się takowej.

    Dobry przykład: ,,smacznego".
    Nikt dobrze wychowany nie mówi tak, gdy nie jest twórcą posiłku
    podającego go swoim gościom czy panią domu (panem) proszącą do stołu na
    posiłek przygotowany przez kucharza.
    Ale ludzie ze wsi, masowo migrujący do miast, nie rozumiejąc co to
    znaczy i dlaczego tylko dwa rodzaje osób tak mogą mówić, zaczęli to
    powtarzać, chcąc zamaskować swoje pochodzenie.
    I teraz stada matołów podważają kompetencje twórcy posiłku, wtrącając
    się do cudzych relacji i ,,smaczą"; lody, cukierki, pączki, całe obiady
    - choć ich nie przygotowali.
    Tak samo postępuja np. jełopy pikslujące tablice rejestracyjne
    pojazdów, bo powtarzają swe czyny po stacjach telewizyjnych, którym
    prawnicy nakazali takiw działanie dla świętego spokoju.

    To już to wiesz.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2014-04-07 08:32:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 6 Apr 2014 12:26:31 +0200, "tixe" <t...@w...com> wrote:
    > Czy ten debilizm na najwyższym poziomie opanował już całą planetę?

    Ale czy masz pretensję o to do nadawców, którzy muszą chronić swoje
    interesy aby nikt im nie zarzucił łamanie ochrony wizerunku czy do
    danego państwa, że taką ochronę w prawie posiada?

    --
    Marek