    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: ogolnoswiatowe skretynienie mediow?
    Date: Sun, 6 Apr 2014 16:58:26 +0200

    On 2014-04-06 14:39:57 +0200, "tixe" <t...@w...com> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Płyta Ci się zacięła z tymi takami,

    Nie, pomyliłeś się.

    > zamiast wklejać przez całego posta to samo słówko, może rzucisz jakimś
    > przykładem,
    > w jakim kraju, lub jaki kanał lub program w telewizji nie jest objęty
    > tymi kretyniznami?

    Jeśli jesteś otwarty na wiedzę, to ze zdumieniem odkryjesz, że USA i
    Europa to nie cały świat.
    Ale sprecyzuj swe potrzeby, to będzie prościej - bo jeśli chcesz
    oglądać tę papkę dla mas, to zapewne problemem będzie bariera
    językowa...
    ;>

    > Nie używam żadnego zbuka i nie wiem co tam się dzieje.

    To ci wytłumaczę:
    debile mają takie smyranie w czaszce (potocznie nazywane u nich
    myśleniem) i czują, że odstają od ludzi mądrych. Żeby zamaskować swoje
    braki, naśladują tych, których uważają za mądrych. Ponieważ
    są debilami, to system ten szwankuje i powtarzając niezrozumiałe dla
    siebie zachowania, słowa i gesty - sądzą, że maskują są głuptę, a tak
    naprwdę przyczyniają się do rozszerzania się takowej.

    Dobry przykład: ,,smacznego".
    Nikt dobrze wychowany nie mówi tak, gdy nie jest twórcą posiłku
    podającego go swoim gościom czy panią domu (panem) proszącą do stołu na
    posiłek przygotowany przez kucharza.
    Ale ludzie ze wsi, masowo migrujący do miast, nie rozumiejąc co to
    znaczy i dlaczego tylko dwa rodzaje osób tak mogą mówić, zaczęli to
    powtarzać, chcąc zamaskować swoje pochodzenie.
    I teraz stada matołów podważają kompetencje twórcy posiłku, wtrącając
    się do cudzych relacji i ,,smaczą"; lody, cukierki, pączki, całe obiady
    - choć ich nie przygotowali.
    Tak samo postępuja np. jełopy pikslujące tablice rejestracyjne
    pojazdów, bo powtarzają swe czyny po stacjach telewizyjnych, którym
    prawnicy nakazali takiw działanie dla świętego spokoju.

    To już to wiesz.

    --
    Bydlę