  • 61. Data: 2013-11-17 11:51:27
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 15 Nov 2013 21:54:30 +0100, Poldek napisał(a):

    > Strzelam - po to żeby tanio zbierać dane o klientach?
    > Zamawiając przez internet trzeba podać jakieś dane. Być może prawdziwe
    > imię i nazwisko oraz numer karty, być może wystarczy pseudonim i
    > bylejaki adres mailowy, ale zawsze są to jakieś dane, z którymi potem
    > można coś robić. Analizować na różne sposoby, udostępniać, przetwarzać.

    O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych w
    celach marketingowych...", to te dane są dla sklepu praktycznie
    nieprzydatne.

    --
    GLaF

  • 62. Data: 2013-11-18 17:15:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 17 Nov 2013 11:51:27 +0100, GLaF
    <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    >O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych w
    >celach marketingowych...", to te dane są dla sklepu praktycznie
    >nieprzydatne.

    Często jak nie zaznaczysz, to nie kupisz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 63. Data: 2013-11-18 17:39:24
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle GLaF napisał w niedziela, 17 listopada 2013 11:51:

    > O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych
    > w celach marketingowych...", to te dane są dla sklepu praktycznie
    > nieprzydatne.

    Pytanie, czym dokładnie jest "przetwarzanie danych w celach
    marketingowych"? Teoretycznie chyba nie mogą robić na tych danych
    data-miningu ani używać ich do personalizowania reklam i promocji na
    stronie, ale jak to sprawdzisz?

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 64. Data: 2013-11-18 17:45:32
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik jerzu napisał:

    > Często jak nie zaznaczysz, to nie kupisz.

    Hehehe, ja jestem dociekiwy i stwierdzam, ze znalazlem kolejny bezsens
    takiej polityki.

    Otoz zamowilem sobie produkt przez internet, skoro tak trzeba, produkt
    ktory w najblizszym salonie lezy na polce wg ich systemu dostepnosci.

    Dostalem potwierdzenie i przez 7 dni moge odebrac, bo jest zarezerwowany.

    Czyli przez 7 dni nie moze nikt kupic tego "z polki" jakby przyszedl,
    nawet po wyzszej cenie :]

    Czyz to nie idiotyzm (z punktu widzenia K)?

    Gdybym nie musial rezerwowac przez net, zeby miec nizsza cene, to po
    prostu wszedlbym, kupil, i mieliby sprzedane. A tak maja
    "zarezerwowane", kupie po nizszej cenie (lub nie, jak zrezygnuje), a
    przez ten czas produkt jest wylaczony ze sprzedazy (tak, maja jeden
    egzemplarz w tym salonie do ktorego zamowilem dostawe przez internet z
    polki tegoz salonu)

    ;))

  • 65. Data: 2013-11-18 19:18:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-18 17:45, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > przez ten czas produkt jest wylaczony ze sprzedazy (tak, maja jeden
    > egzemplarz w tym salonie do ktorego zamowilem dostawe przez internet z

    Kupilam (ale jeszcze nie zaplacilam co prawda) u nich przez interet
    tablet Goclaver 7 cali. Czekam na odpowiedź na maila, nie otrzymuję.
    Potem wchodze na stronę i widzę: BRAK.
    Zdenerwowalam się i dzwonię do nich. Powiedział mi któryś, że nie mają
    na stanie. Przecież przed pół godziną był?
    Jak kupiłam w innym sklepie, ale już 8 calowy, to w Komputroniku już ten
    7 calowy był, ale w sporo wyższej cenie! Sklepy chyba sie zmówiły w
    sprawie podwyżki cen, bo nigdzie raptem nie było, a potem raptem sie
    pojawiło jako dostępny właśnie w wyższej cenie.

    --
    animka

  • 66. Data: 2013-11-19 00:02:38
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:15:28 +0100, jerzu napisał(a):

    > Często jak nie zaznaczysz, to nie kupisz.

    Wtedy powiadamiasz odpowiednie służby, które poprzez nałożenie grzywny
    wytłumaczą przedsiębiorcy, że tak robić nie może.

    --
    GLaF

  • 67. Data: 2013-11-19 00:09:40
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:39:24 +0100, Jan Stożek napisał(a):

> [...]
    > marketingowych"? Teoretycznie chyba nie mogą robić na tych danych
    > data-miningu ani używać ich do personalizowania reklam i promocji na

    Nie wiem na czym polega to pierwsze, ale do tego drugiego są ciasteczka.

    --
    GLaF

  • 68. Data: 2013-11-19 00:14:43
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:45:32 +0100, Mr. Misio napisał(a):

> [...]
    > nawet po wyzszej cenie :]
    >
    > Czyz to nie idiotyzm (z punktu widzenia K)?

    Nie jest to idiotyzm. Na tym właśnie polega rezerwacja. Jeśli towar jest
    mocno chodliwy, to zamawiają z zapasem, a jak nie, to podejmują ryzyko
    niesprzedaży "przypadkowemu" klientowi, które na dłużą metę się opłaca.
    Ciekawe jakbyś jechał po Komputroniku, jakbyś zamówił, a sprzedawca by Twój
    zarezerwowany towar sprzedał komuś z ulicy.
    Ochłoń trochę.

    --
    GLaF

  • 69. Data: 2013-11-19 02:58:23
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik GLaF napisał:

> [...]
    > Ciekawe jakbyś jechał po Komputroniku, jakbyś zamówił, a sprzedawca by Twój
    > zarezerwowany towar sprzedał komuś z ulicy.

    Ochlonalem i wytlumacze.

    Jest towar na polce. I ma 2 ceny. Wchodze z ulicy, i mam wyzsza cene.
    Nawet jak wchodzac, wiedzialem, ze maja to na polce. Albo... zamawiam
    przez net, choc wiem, ze maja na polce, bo che miec taniej o te 50 zł.

    A moglbym wejsc, powiedziec "wiem, ze macie" a oni sprzedaja po nizszej
    cenie. Bec dupcenia sie w zamawianie przez internet towaru, ktory maja
    na polce i widze go przez szybke.

    No ale to ich gra ;) Moge se zarezerwowac na 7 dni przez net, a oni nie
    moga tego sprzedac nikomu z ulicy przez 7 dni.

  • 70. Data: 2013-11-19 08:15:30
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 19-11-2013 o 02:58:23 Mr. Misio <m...@g...pl>
    napisał(a):

    > No ale to ich gra ;) Moge se zarezerwowac na 7 dni przez net, a oni nie
    > moga tego sprzedac nikomu z ulicy przez 7 dni.

    No i to jest pomysł na akcję internetową. Upatrujesz sobie jakiś sklep i
    razem ze znajomymi rezerwujecie cały towar na 7 dni.
    A sprzedawcy przez cały tydzień siedzą i ziewają...
    DO IT!

    --
    Brak sygnaturki.