  • 1. Data: 2013-09-17 09:10:54
    Temat: [off-topic] czym sluchacie radia internetowego ?
    Od: a...@p...pl

    wiem, ze off-topic ale nie wiem gdzie pytac? Tu przynajmniej jest ruch
    na grupie.

    jakimi aplikacjami na pc pod windows i na adroidzie sluchacie radia
    dostepnego w Internecie???

    Na Adroidzie pouzywalem chwile TuneIn ale cos mi nie lezy....Mozecie
    cos polecic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-09-17 09:26:45
    Temat: Re: [off-topic] czym sluchacie radia internetowego ?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-17 09:10, a...@p...pl pisze:
    > jakimi aplikacjami na pc pod windows i na adroidzie sluchacie radia
    > dostepnego w Internecie???

    Na PC to od wielu lat AIMP. Ale ja to jaskiniowiec pewnie jestem :-)

    PS. Jeszcze mam takie coś jak KalendarzXP. W mnogości funkcji jest też
    tam i radio. :-)

  • 3. Data: 2013-09-17 16:03:21
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    Pod Win - RadioSure - główna zaleta (podobnie jak TuneIn) to duża baza
    stacji.

    --
    SW3
    ----

  • 4. Data: 2013-09-18 20:47:29
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17-09-2013 09:10, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > dostepnego w Internecie???
    >
    > Na Adroidzie pouzywalem chwile TuneIn ale cos mi nie lezy....Mozecie

    pod andrzejem tunein, na pc tune in i winamp (znalazlem sobie strumien
    ulubionych stacji)

  • 5. Data: 2013-10-01 10:51:08
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    K <...@...c> napisał(a):

    >pod andrzejem tunein, na pc tune in i winamp (znalazlem sobie strumien
    >ulubionych stacji)

    xdbmc?
    i nie tylko do radia

  • 6. Data: 2013-10-09 21:26:00
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 17 Sep 2013 09:10:54 +0200 a...@p...pl napisał:

    >jakimi aplikacjami na pc pod windows i na adroidzie sluchacie radia
    >dostepnego w Internecie???

    Tak tu zajrzałem więc odpowiem, mimo że wątek jest stary:

    Słucham radyj ;-) dostępnych na www.shoutcast.com za pomocą Winampa.
    Naprawdę jest ich tam bardzo duży wybór, z pewnością znajdziesz
    ulubiony gatunek.

    A co na Androida jest to nie wiem co jest, nie używam...