  • 1. Data: 2013-09-11 21:48:41
    Temat: Tunery DVB-T
    Od: "Jan Kowalski" <o...@n...com>

    Witam.
    Mam dwa tunery wiwa hd-100 i ferguson t60. Obydwa bardzo mnie wkurzają.
    Gdybym chciał wymieniać ich wady, musaiało by to trwać bardzo długo, zresztą
    recenzję tych tunerów można znaleźć w sieci. Czy ktoś może mi polecić tuner,
    który umożliwia sprawne nagranie programu przez USB a następnie sprawne
    oberzenie programu z przewinięciem reklam. Tunery, które posiadam po
    zaprogramowanu nagrań, albo nagrają, albo nie a podczas przewijania pokazują
    jakieś dwa jak by zatrzymane obrazy po których nie sposób się zoriętować,
    czy reklama się skończyła. W niektórych przypadkach, ta sytuacja nie
    występuje, ale po zatrzymaniu przewijania, odtwarzacz jest znacznie dalej
    niż pokazywał to ostani widziany obraz.

    Pozdrawiam
    abrakadabra

  • 2. Data: 2013-09-12 00:01:56
    Temat: Re: Tunery DVB-T
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jan Kowalski" l0qiik$us7$...@n...news.atman.pl

> [...]
    sytuacja nie występuje, ale po zatrzymaniu
    > przewijania, odtwarzacz jest znacznie dalej niż pokazywał to ostani widziany obraz.

    Ja mam tuner na USB i mogę dzięki niemu nagrywać bez trudu. Przewijanie?
    Automagicznie -- raczej nie. Ale zwyczajnie, z podglądem -- czemu nie?
    Tuner wpinam albo do notebooka, albo do netbooka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-09-12 11:00:02
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Mam dwa tunery wiwa hd-100

    Jaką masz wersję softu?

  • 4. Data: 2013-09-12 12:13:25
    Od: "Jan Kowalski" <o...@n...com>

    Użytkownik "nom" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jaką masz wersję softu?
    20.11.05.9

  • 5. Data: 2013-09-12 17:43:05
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > 20.11.05.9

    A to zaktualizuj soft:
    http://gutek.elektroda.eu/gutekxtpl/wiwa.htm

  • 6. Data: 2013-09-13 07:34:31
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał:

    zoriętować ...

    Prawdopodobnie soft tych tunerów tworzą w pośpiechu ludzie o kwalifikacjach
    podobnych Twoim.

    Pzdr

  • 7. Data: 2013-09-13 14:26:54
    Od: "Jan Kowalski" <o...@n...com>

    Użytkownik "Kamil" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Kowalski" napisał:
    >
    > zoriętować ...
    >
    > Prawdopodobnie soft tych tunerów tworzą w pośpiechu ludzie o
    > kwalifikacjach podobnych Twoim.
    >
    > Pzdr

    Jak zwykle. Pytam o coś konkretnego, a zamiast konkretnej odpowiedzi,
    dowiaduję się, żę robie błędy o czym wiem od dawna.

  • 8. Data: 2013-09-13 15:20:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 Sep 2013 14:26:54 +0200, Jan Kowalski napisał(a):

    > Jak zwykle. Pytam o coś konkretnego, a zamiast konkretnej odpowiedzi,
    > dowiaduję się, żę robie błędy o czym wiem od dawna.

    Proszę bardzo, czysty konkret:
    Vu+ Ultimo z głowicą (lub głowicami) DVB-T/C (bo może też mieć głowice
    DVB-S2 lub dowolną ich kombinację, są trzy gniazda)
    Przy konfiguracji z więce niż jedną głowicą może nagrywać inny program niż
    aktualnie oglądany.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2013-10-04 08:43:54
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" napisał:

    > Jak zwykle. Pytam o coś konkretnego, a zamiast konkretnej odpowiedzi,
    > dowiaduję się, żę robie błędy o czym wiem od dawna.

    I co z tego wynika, że wiesz? Diagnoza bez konsekwencji. Jesteś nieukiem, a
    na dodatek patentowanym leniem. I jeszcze jesteś z tego dumny. Jest takie
    coś jak moduł sprawdzania pisowni. Skorzystaj i nie obrażaj ojczystego
    języka.

    BZPZDR

  • 10. Data: 2013-10-24 19:14:43
    Od: "Jan Kowalski" <o...@n...com>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > a na dodatek patentowanym leniem. I jeszcze jesteś z tego dumny. Jest
    > takie coś jak moduł sprawdzania pisowni. Skorzystaj i nie obrażaj

    Jesteś naukowcem, a na dodatek pracusiem. I jeszcze jesteś skromny i co z
    tego wynika ?. Powinieneś się cieszyć, że są ludzie, którzy nie dorównują
    tobie do pięt, bo to podbudowuje twoje ego.

    Nie życze zdrowia.