  • 1. Data: 2013-09-16 09:35:13
    Temat: Proporcje ekranu
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mam w sumie dylemat z nowym TV przy ustawianiu proporcji ekranu. W TV mam
    opcję 16:9, pixel to pixel, oryginalny i nie wiem w sumie jaki ustawić\.
    Żródła sygnału to UPC + BD + PS3.

  • 2. Data: 2013-10-04 08:52:02
    Temat: Re: Proporcje ekranu
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał:

    > Mam w sumie dylemat z nowym TV przy ustawianiu proporcji ekranu. W TV mam
    > opcję 16:9

    No i?

    > pixel to pixel

    Odkrywcze.

    > oryginalny i nie wiem w sumie jaki ustawić.

    Nikt tego nie wie. Co gorsza nie wiedzą tego również nadawcy. Każdy huj na
    swój strój. Jeśli pierdolą robotę prywatni nadawcy to ich problem. najwyżej
    stracą oglądalność. Jednak od telewizji publicznej można chyba wymagać
    porządku? Za te marne 500 milionów miesięcznie mogli by się postarać, ale to
    dziadostwo ma w dupie odbiorców. Jeden film leci 16:9, drugi 4:3. Reklama
    tak, albo inaczej. Jednym słowem syf i malaria.

    Pzdr

  • 3. Data: 2013-10-07 13:23:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kamil nabazgrał(a):

> [...]
    > postarać, ale to dziadostwo ma w dupie odbiorców. Jeden film leci 16:9,
    > drugi 4:3. Reklama tak, albo inaczej. Jednym słowem syf i malaria.

    I co wnosisz tym postem ??