  • 21. Data: 2010-11-25 13:12:14
    Temat: Re: odtwarzacz blueray - za ile?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-25 13:37, *Ajgor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ja bym polecił jeszcze ten:
    >
    > http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-samsung-bd-c550
    0-fvat-w24h-i1337615015.html

    > Porównywalny do LG polecanego przez przedmówcę, ale o ile się nie mylę,
    > Samsung poleca więcej w Internet@TV,
    > no i Samsung niedawno wypuścił SDK do swojej telewizji internetowej, a to
    > oznacza, że jak się ludzie rozkręcą,
    > to pojawi się więcej gadżetów w sieci Samsunga.

    To zupełnie subiektywne, ale ja już w życiu niczego Samsunga nie kupię i
    tym bardziej nie polecę :) po ostatnich przejściach z wieżą MM-DA25R i
    przenośnym dyskiem 2.5" 320GB. A do tej pory kupiłem tylko 3 wyroby tej
    firmy...

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2010-11-25 16:29:11
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości

> [...]
    > tym bardziej nie polecę :) po ostatnich przejściach z wieżą MM-DA25R i
    > przenośnym dyskiem 2.5" 320GB. A do tej pory kupiłem tylko 3 wyroby tej

    Możesz opisać te przejścia? Ja miałem podobne z SONY, i Mantą (to ostatnie
    to w ogóle pomyłka :)
    A obecnie mam telewizor Samsunga
    Konkretnie ten:
    http://www.ceneo.pl/5817271

    i jestem więcej, niż zadowolony. A w niedalekiej przyszłości mam zamiar
    kupić właśnie tego Blue-Raya, którego podałem wyżej.

  • 23. Data: 2010-11-26 11:06:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-25 17:29, *Ajgor* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Możesz opisać te przejścia? Ja miałem podobne z SONY, i Mantą (to ostatnie
    > to w ogóle pomyłka :)

    Oczywiście, że mogę.
    Wieża po mniej więcej roku przestała czytać płyty - pojechała do
    serwisu. Po odebraniu wszystko pięknie chodziło... przez 3 miesiące,
    znowu ta sama usterka i znowu serwis. Minęły dwa miesiące i po raz
    trzeci to samo. Tym razem zażądałem (cały czas reklamowane na
    niezgodność towaru z umową) wymiany na nowy lub zwrotu gotówki - sklep
    się zasłania ekspertyzą autoryzowanego serwisu, że to tylko brudny laser
    i odmawia uznania reklamacji, ale w geście handlowym mi ten laser
    wyczyszczą (dupochron oczywiście). W tym samym mieszkaniu mam jeszcze
    jedna wieżę, DVD i nagrywarkę, które z brudzącym się laserem po 2-3
    miesiącach nie mają problemu - DVD to działa już z 5-6 lat i to dosyć
    intensywnie. Samsunga już odebrałem, oczywiście płyty czyta, ale za te 2
    miesiące spodziewam się powrotu z rozrywki - zobaczymy co wtedy :)
    Z dyskiem mniej dramatycznie było :) - Kupiony był sformatowany na
    FAT32, co oczywiście mi nie odpowiadało, podłączyłem do kompa i
    założyłem partycję NTFS, niestety wtedy przestał dysk widzieć mój WD HD
    TV - podłączam do kompa ponownie i zamiast partycji jest puste miejsce
    (dysk widoczny w kompie). Walczyłem ze 2-3 dni z pomocą różnego softu z
    tym dyskiem i już go miałem oddać, ale sformatowałem go w ext2 i
    problemy się skończyły.
    Dla wyjaśnienia muszę dodać, że to nie pierwszy mój dysk 2.5" i na
    dodatek wcale nie największy :) - wszystkie inne bez trudu działają
    zarówno z WD jak i z kompem.

    > A obecnie mam telewizor Samsunga
    > Konkretnie ten:
    > http://www.ceneo.pl/5817271

    Jak masz PS3 to kup sobie grę Battlefield 1943, wsiądź do samolotu i
    opisz swoje wrażenia :) (niekoniecznie będą negatywne :) )
    Kumpel ma troszkę starszego Samsunga ze 100Hz i efekt w tej grze jest
    masakryczny :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2010-11-26 19:45:27
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Wieża po mniej więcej roku przestała czytać płyty - pojechała do serwisu.
    > Po odebraniu wszystko pięknie chodziło... przez 3 miesiące,

    To ja miałem podobnie z wieżą SONY. W tej chwili odtsawiona do innego
    pokoju. Chyba tylko kabel zasilający jeszcze nie jest zepsuty :)
    Telewizor SONY LCD po około roku dostał jakichś plam na ekranie. Nawet nie
    chce mi się z tym jeździć do serwisu. I tak kupiłem tego Smasunga,
    a tamten stoi w drugim pokoju. DVD SONY niby się na razie nie psuje, ale
    jego obsługa jest po prostu makabryczna.
    Żeby coś pooglądać, włączam go, czekam, czekam, czekam, i po jakichś 10
    minutach (!!!!) mogę już włączyć płytę. Formaty Divx, Xvid itp NIBY czyta.
    Ale nie wszystkie, i nie zawsze. Nie ma menu płyt, tylko jak mam kilka
    divx-ów na płycie, to muszę oglądać po kolei. Inaczej się nie da.
    Itd, itp.... Dodam, że mam jeszcze DVD Belwooda. Niby chinszczyzna, ale nie
    ma ŻADNEGO z tych problemów.

> [...]
    > swoje wrażenia :) (niekoniecznie będą negatywne :) )
    > Kumpel ma troszkę starszego Samsunga ze 100Hz i efekt w tej grze jest

    Nie mam PS3, i na razie nie zamierzam. Za stary na to jestem :) Mam PS2, ale
    też stoi w kącie.
    Nawet moje dzieci już z tego wyrosły.

    Pozdrawiam.
    Ajgor.