    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: odtwarzacz blueray - za ile?
    Date: Fri, 26 Nov 2010 20:45:27 +0100

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości

    > Wieża po mniej więcej roku przestała czytać płyty - pojechała do serwisu.
    > Po odebraniu wszystko pięknie chodziło... przez 3 miesiące,

    To ja miałem podobnie z wieżą SONY. W tej chwili odtsawiona do innego
    pokoju. Chyba tylko kabel zasilający jeszcze nie jest zepsuty :)
    Telewizor SONY LCD po około roku dostał jakichś plam na ekranie. Nawet nie
    chce mi się z tym jeździć do serwisu. I tak kupiłem tego Smasunga,
    a tamten stoi w drugim pokoju. DVD SONY niby się na razie nie psuje, ale
    jego obsługa jest po prostu makabryczna.
    Żeby coś pooglądać, włączam go, czekam, czekam, czekam, i po jakichś 10
    minutach (!!!!) mogę już włączyć płytę. Formaty Divx, Xvid itp NIBY czyta.
    Ale nie wszystkie, i nie zawsze. Nie ma menu płyt, tylko jak mam kilka
    divx-ów na płycie, to muszę oglądać po kolei. Inaczej się nie da.
    Itd, itp.... Dodam, że mam jeszcze DVD Belwooda. Niby chinszczyzna, ale nie
    ma ŻADNEGO z tych problemów.

    > Jak masz PS3 to kup sobie grę Battlefield 1943, wsiądź do samolotu i opisz
    > swoje wrażenia :) (niekoniecznie będą negatywne :) )
    > Kumpel ma troszkę starszego Samsunga ze 100Hz i efekt w tej grze jest
    > masakryczny :)

    Nie mam PS3, i na razie nie zamierzam. Za stary na to jestem :) Mam PS2, ale
    też stoi w kącie.
    Nawet moje dzieci już z tego wyrosły.

    Pozdrawiam.
    Ajgor.