  • 11. Data: 2010-11-24 09:56:03
    Temat: Re: odtwarzacz blueray - za ile?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-24 07:42, pawell32 pisze:

    > co wy macie z tym prądem?
    > ile to pobiera kilkaset czy kilka wattów?

    Pobiera fakt 80W ale w stanie aktywnosci i to jest jedyna wada ps3.

  • 12. Data: 2010-11-24 10:03:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-24 10:56, konieczko pisze:

    > Pobiera fakt 80W ale w stanie aktywnosci i to jest jedyna wada ps3.

    nie dziwne, procesor, grafika trochę pobiera, hdd - tyle to pewnie
    podczas uruchomionej gry.
    podczas odtwarzania na pewno sporo mniej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-11-24 10:34:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-23 21:51, *chrupek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > tez tak mysle

    PS3 jest najlepsze jako *pierwszy* BR w domu. Ja ostatnio dokupiłem LG
    BD560 i jako odtwarzacz BR + inne formaty sprawuje się znacznie lepiej
    niż PS3. Na myśli mam oczywiście mkv i inne divx z napisami.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 14. Data: 2010-11-24 10:50:09
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-24 11:34, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > BD560 i jako odtwarzacz BR + inne formaty sprawuje się znacznie lepiej
    > niż PS3. Na myśli mam oczywiście mkv i inne divx z napisami.

    Bzdury wasc piszesz na ps3 mozna odtworzyc wszystko , ale to trzeba umic .

  • 15. Data: 2010-11-24 15:26:31
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Robert_J" napisał w wiadomości news:icga9o$t6c$1@news.onet.pl...

    > MZ żadne. Oczywiście na pewno ten droższy będzie pod jakimiś względami
    > lepszy, jednak nie sądzę że 30 razy lepszy ;-).
    > Ale jest jeszcze uzasadnienie tzw. mentalne ;-). Można się chwalić
    > znajomym że kupiło się BR za 8 tysięcy ;-)

    > Wybrać taki za rozsądne pieniądze, czyli może coś ok. 1000? Ale to moje
    > skromne zdanie :-)

    Nie trzeba 1000. W granicach 500zł można dostać LG, lub Samsunga, które
    niczym nie ustępują Sony, Denonom, czy innym za największe pieniądze. Ba.
    Często odtwarzają więcej formatów.

  • 16. Data: 2010-11-24 15:33:26
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 23 Lis, 15:17, konieczko <t...@o...pl> wrote:
    > Playstation3 to chyba najlepszy wybor

    Jakos lepiej trzymac sie od gier z daleka - straszny zlodziej czasu...
    Obejrzec dobry film od czasu do czasu w godziwych warunkach to co
    innego :)

  • 17. Data: 2010-11-24 19:00:34
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-sony-bdp-s370-k
    ielce-i1334526307.html

    Nie odtwarza polskiego "ś" w napisach i nie czyta systemu plików NTFS z
    pamięci zewnętrznej.

    Jingiel

  • 18. Data: 2010-11-24 19:04:18
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    http://allegro.pl/philips-bdp-2500-blu-ray-wyprzedaz
    -i1336838107.html
    http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-sony-bdp-s370-k
    ielce-i1334526307.html
    http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-dv-bd507-nowy-p
    -o-l-e-c-a-m-i1321103931.html

    Przejrzałem wszystkie te linki i szczerze mówiąc to żaden z tych odtwarzaczy
    nie jest wart kupna

    Jingiel

  • 19. Data: 2010-11-25 08:06:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-24 20:04, *Jingiel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    -o-l-e-c-a-m-i1321103931.html

    > Przejrzałem wszystkie te linki i szczerze mówiąc to żaden z tych

    http://www.allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-lg-bd560-sk
    lep-lublin-fv-i1321503162.html

    Choć wyraźnie drożej niż jeszcze do niedawna były w MM

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 20. Data: 2010-11-25 12:37:34
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości

    Ja bym polecił jeszcze ten:

    http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-samsung-bd-c550
    0-fvat-w24h-i1337615015.html

    Porównywalny do LG polecanego przez przedmówcę, ale o ile się nie mylę,
    Samsung poleca więcej w Internet@TV,
    no i Samsung niedawno wypuścił SDK do swojej telewizji internetowej, a to
    oznacza, że jak się ludzie rozkręcą,
    to pojawi się więcej gadżetów w sieci Samsunga.