  • 1. Data: 2010-11-23 11:39:14
    Temat: odtwarzacz blueray - za ile?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Trochę świeże zainteresowanie tematem więc pytanie typu szok - jak
    spojrzycie na allegro na oferty odtwarzaczy blue-ray to ceny
    rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
    techniczno-realne stojące za tymi cenami???
    Jak wybrać w tej sytuacji???

  • 2. Data: 2010-11-23 11:58:47
    Temat: Re: odtwarzacz blueray - za ile?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ceny
    > rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest
    > uzasadnienie
    > techniczno-realne stojące za tymi cenami???

    MZ żadne. Oczywiście na pewno ten droższy będzie pod jakimiś
    względami lepszy, jednak nie sądzę że 30 razy lepszy ;-).
    Ale jest jeszcze uzasadnienie tzw. mentalne ;-). Można się
    chwalić znajomym że kupiło się BR za 8 tysięcy ;-)

    > Jak wybrać w tej sytuacji???

    Wybrać taki za rozsądne pieniądze, czyli może coś ok. 1000?
    Ale to moje skromne zdanie :-)

  • 3. Data: 2010-11-23 13:46:05
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-11-23 12:39, Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
    > techniczno-realne stojące za tymi cenami???

    - jakość obrazu
    - jakość dźwieku
    - różnorodność odtwarzanych formatów
    - USB i jego funkcje
    - funkcjonalność
    - jakość wykonania
    - logo producenta
    - podbicie ego posiadacza
    - elementy tajemnicze (czasem 90% ceny bo w środku i tak siedzi
    odtwarzacz zamówiony w innej chińskiej firmie produkującej dla
    kilku/kilkunastu "producentów")

    > Jak wybrać w tej sytuacji???

    rozsądek, rozsądek, potrzebna właśnie tobie funckjonalność, NIE MANTA ;-)

  • 4. Data: 2010-11-23 14:17:30
    Od: konieczko <t...@o...pl>

> [...]
    > rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
    > techniczno-realne stojące za tymi cenami???

    Playstation3 to chyba najlepszy wybor

  • 5. Data: 2010-11-23 18:59:55
    Od: Gershon <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
    > techniczno-realne stojące za tymi cenami???

    Sprawdź też kwestie odtwarzanych formatów, wejście USB, dostępność DLNA,
    odtwarzanie z sieci itp.
    Ja wybrałem LG i nie narzekam, ma wszystko łącznie z odtwarzaniem HD w
    formacie mkv z USB i przez DLNA w domowym WiFi.

  • 6. Data: 2010-11-23 20:51:04
    Od: "chrupek" <c...@n...com>

    ?

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Playstation3 to chyba najlepszy wybor

    tez tak mysle

  • 7. Data: 2010-11-23 21:45:12
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "konieczko" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
    > techniczno-realne stojące za tymi cenami???

    ---------------

    Chyba jakiś żart, wyje ten napęd jak stado baranów o wentylatorze nie
    wspomnę,
    prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR

  • 8. Data: 2010-11-23 22:57:32
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    "
    > Chyba jakiś żart, wyje ten napęd jak stado baranów o wentylatorze nie
    > wspomnę,
    > prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR"

    Ta a ty pierdolisz jak potluczony.

  • 9. Data: 2010-11-24 06:42:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-23 22:45, blur pisze:
    > prądu też chyba wpiernicza więcej niż przeciętny BR

    co wy macie z tym prądem?
    ile to pobiera kilkaset czy kilka wattów?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-11-24 06:47:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > rozciągają się od 300zł do 8TYSIĘCY zł!!! Jakie jest uzasadnienie
    > techniczno-realne stojące za tymi cenami???

    http://allegro.pl/philips-bdp-2500-blu-ray-wyprzedaz
    -i1336838107.html
    http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-sony-bdp-s370-k
    ielce-i1334526307.html
    http://allegro.pl/odtwarzacz-blu-ray-dv-bd507-nowy-p
    -o-l-e-c-a-m-i1321103931.html

    nie widzę jakiegoś problemu z wyborem.
    unikałbym tylko marek typu Medion, Manta jak nie chcesz
    wywalić pieniędzy w błoto.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux