  • 11. Data: 2014-02-11 21:15:10
    Temat: Re: odszkodowania rosna
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-11 20:12, z pisze:
    > W dniu 2014-02-11 19:00, Budzik pisze:
    >> Mi tez sukcesywnie spada.
    >> Przykłady podawałem wielokrotnie.
    >>

    > A co spada? :-)

    A mowa była o cegłach w drewnianym kościele, czy o OC?

    > Bo mi zawsze spadała kwota za pakiet OC+AC.

    Chciałbym:>

    > Ale to chyba oczywista oczywistość. :-)

    Dla osób z niewielkim doświadczeniem pewnie tak:>

  • 13. Data: 2014-02-11 21:55:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dawid x...@n...pl ...

    > Tak za 5 lat, to Ci jeszcze dopłacą ze stówkę :-)

    Na to nie licze.
    Wrecz mysle, ze w tym roku osiagnałem minimum.
    :)
    Ale w kazdym razie nie widze tego ze ceny OC rosną.

  • 12. Data: 2014-02-11 21:55:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > A co spada? :-) Bo mi zawsze spadała kwota za pakiet OC+AC.
    > Ale to chyba oczywista oczywistość. :-)

    Cena oczywiście. ;-)

    Citroen Jumpy - z 700 na jakies 500 obecnie
    Citren ZX z 500 przez 400 na 300 obecnie.
    Audi A8 z 2000 na 600.
    Renault Trafiic juz nie pamietam kwot ale o 150zł w dół.

  • 14. Data: 2014-02-12 17:22:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "p0li" napisał w wiadomości grup

    >link4
    >chevy van 5.7
    >warszawa

    Ciekawe. Warszawa przestala byc niebezpiecznym miastem, czy duzy
    silnik przestal byc niebezpiecznym silnikiem.

    Niestety - w przedziale 1.8-2.0 i we wroclawiu cena rosnie, a L4 nie
    jest tani.

    J.

  • 15. Data: 2014-02-12 17:24:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w

    >Cena oczywiście. ;-)
    >Citroen Jumpy - z 700 na jakies 500 obecnie
    >Citren ZX z 500 przez 400 na 300 obecnie.

    Firma pojemnosc, miasto ?

    Tu mi sie wydaje ze po prostu duzo przeplacales dawniej.

    >Audi A8 z 2000 na 600.

    SIlnik w tym zapewne spory.

    J.

  • 16. Data: 2014-02-12 20:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Firma pojemnosc, miasto ?
    >
    > Tu mi sie wydaje ze po prostu duzo przeplacales dawniej.

    Zapewne ogólnie wszedzie przepłacałem
    500 w pzu
    400 w liberty
    300 w proama

    1,4 benzyna, Poznań

    > SIlnik w tym zapewne spory.

    Ano. Juz nie pamietam czy 4,8 czy 6,4 - jakas kolubryna.

  • 17. Data: 2014-02-12 20:32:51
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-02-12 20:01:01 niejaki Budzik napisał:

    > Ano. Juz nie pamietam czy 4,8 czy 6,4 - jakas kolubryna.

    nie ważne - przy OC powyżej 2,5 jest jedna stawka
    dlatego płace teraz więcej za 3l w xm-ie niż 5,7 w chevym (inny
    ubezpieczyciel)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 18. Data: 2014-02-12 20:53:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-12 17:22, J.F pisze:
    (...)
    > Ciekawe. Warszawa przestala byc niebezpiecznym miastem,

    To już dawno, a stawki OC w stosunku do innych regionów już od dawna
    się różnią trochę, a nie na kilometr ;)

    > czy duzy silnik
    > przestal byc niebezpiecznym silnikiem.

    Ciężko stwierdzić - ceny z pojemnością (w ramach grup) zasadniczo rosną.

    > Niestety - w przedziale 1.8-2.0 i we wroclawiu cena rosnie, a L4 nie
    > jest tani.

    Z różnymi ubezpieczalniami jest różnie :)