  • 11. Data: 2010-10-29 20:41:13
    Temat: Re: odporny na upadek/zalanie laptop
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-29 09:29, VSS pisze:

    > fascynuja mnie takie przypadki. laptop samodzielnie wyfrunął przez okno :)

    Może na jakimś balonie leżał ;-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-10-29 21:47:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    animka napisa?(a):

    > Może na jakimś balonie leżał ;-)

    Dywan, ktoś zostawił laptopa na latającym dywanie, który w połączeniu z
    otwartym oknem... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 13. Data: 2010-10-30 04:20:04
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 28 Oct 2010 22:27:02 +0200, Marek wrote:
    > Prosiłem tu kiedyś o pomoc w doborze laptopa odpornego na zalanie/upadek
    > itp. Budżet nie jest duży (3500-4500)

    Dell Latitude E6400 ATG.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 14. Data: 2010-11-01 22:12:02
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Oct 2010 06:20:04 +0200, astro napisał(a):

    > Dell Latitude E6400 ATG.

    a można go jeszcze łatwo kupić ? (ściślej: czy nie kończy się seria, bo
    zakup będzie za jakis miesiąc-dwa...)