  • 11. Data: 2011-12-21 18:26:26
    Temat: Re: odp na autoopony
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/12/2011 17:03, MadMan wrote:

    > Szkoda że wybór zerowy.

    Frigo są, po co komu więcej?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2011-12-21 18:37:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 17:26:26 +0000, kamil napisał(a):

    > Frigo są, po co komu więcej?

    W rozmiarze dla mojego auta nie ma nawet Frigo :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 13. Data: 2011-12-21 19:31:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-21 18:37, MadMan pisze:

    > W rozmiarze dla mojego auta nie ma nawet Frigo :P

    W dupach się poprzewracało! Nakupili wynalazków, do których nawet łopon
    rodzimy przemysł nie jest w stanie dorobić! I tera nawet szlaucha nie
    można zanabyć, bo co przyjdzie do gieesu rolka, to zara wykupiom.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2011-12-21 19:45:34
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-21 18:03, MadMan pisze:

    > Szkoda że wybór zerowy.

    No i węży nie mają ;)

    --
    venioo
    GG:198909 Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 15. Data: 2011-12-21 20:10:38
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 19:31:35 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > W dupach się poprzewracało! Nakupili wynalazków, do których nawet łopon
    > rodzimy przemysł nie jest w stanie dorobić! I tera nawet szlaucha nie
    > można zanabyć, bo co przyjdzie do gieesu rolka, to zara wykupiom.

    Rzuciłbym na PRHN, ale chyba za hermetyczne :P Niemniej 10/10.
    No a to moje to nie wynalazek, Uno ma takie same kółka. Matiz chyba też.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2011-12-21 21:04:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-21 20:10, MadMan pisze:

    > Rzuciłbym na PRHN, ale chyba za hermetyczne :P Niemniej 10/10.
    > No a to moje to nie wynalazek, Uno ma takie same kółka. Matiz chyba też.

    Mydlak hermetyczny ???? Co wprowadzisz w niego wódkę, to zara ją
    wydala ... nie uszczelniony w żaden sposób ...

  • 17. Data: 2011-12-21 21:39:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Mydlak hermetyczny ???? Co wprowadzisz w niego wódkę, to zara ją wydala
    > ... nie uszczelniony w żaden sposób ...

    Nie takie zara. :P

  • 18. Data: 2011-12-22 00:10:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > W dupach się poprzewracało! Nakupili wynalazków, do których nawet łopon
    > rodzimy przemysł nie jest w stanie dorobić! I tera nawet szlaucha nie
    > można zanabyć, bo co przyjdzie do gieesu rolka, to zara wykupiom.

    Już mówiłem - prawdziwy tfardziel jeździ na gołych felgach!

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 19. Data: 2011-12-22 15:56:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    http://www.youtube.com/watch?v=9sYEFnSm05Y :P

  • 20. Data: 2011-12-24 02:05:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 20 Dec 2011 23:58:25 -0800 (PST), Magdalena Modzelewska wrote:

    > Ja też trafiłem na www.autoopony.eu , kupiłem i nie mam żadnych
    > zastrzezen. Faktycznie ceny maja calkiem niezłe.

    Każdy spamer to pijak, a każdy pijak to złodziej.
    Czyli to złodzieje, a więc nie polecamy :)