  • 1. Data: 2012-12-16 18:34:29
    Temat: obudowa zewnetrzna higrometru i termometru.
    Od: "Krzysztof." <t...@w...pl>

    Witam wszystkich!
    Proszę o małą pomoc.
    Szukam metalowej obudowy odpornej na warunki atmosferyczne ale przewiewnej
    ( `ala budka dla ptaków lub coś podobnego) do zamontowania termomentru i
    higrometru na zewnątrz. Widzialem zamontowaną taką obudowę kupioną solo ,
    ale mam problem ze znalezieniem producenta lub dostawcy.

    Pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2012-12-17 04:51:24
    Temat: Re: obudowa zewnetrzna higrometru i termometru.
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > higrometru na zewnątrz. Widzialem zamontowaną taką obudowę kupioną solo ,
    > ale mam problem ze znalezieniem producenta lub dostawcy.

    Nie metalowe, ale łatwe do zrobienia:
    http://stacjepogody.waw.pl/index.php?topic=230.msg85
    87#msg8587

    PP

  • 3. Data: 2012-12-18 11:11:23
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2012-12-17 04:51:24 +0100, "Piotrek_P" <p...@o...pl> said:

    > Nie metalowe, ale łatwe do zrobienia:
    > http://stacjepogody.waw.pl/index.php?topic=230.msg85
    87#msg8587

    Pomysł poprawny, ale materiał nie wytrzyma długo. Góra 2-3 sezony.
    Takie tworzywo sztuczne posypie się pod wpływem UV.

    --
    DJ

  • 4. Data: 2012-12-18 14:17:02
    Od: "Krzysztof." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek_P" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wykonanie super, ale potrzebuję więcej miejsca...

    K.