  • 221. Data: 2013-11-22 11:02:32
    Temat: Re: obowiązkowe zimówki - lada moment
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-22 09:26, Użytkownik AZ napisał:

    > Nie ma praktycznie znaczenia.

    Niestety ale ma.

    Pozdrawiam

  • 222. Data: 2013-11-22 11:30:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-22, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Pominąłem celowo, nikt chemii nie używa przed, zaczną ją
    > dopiero stosować po czyli przeważnie dnia następnego.
    > Tyna pewno masz samochód ?

    No to nie wiem gdzie mieszkasz ale u mnie sypali 2 dni zrzedu na sucha
    jezdnie bo zapowiadali opady sniegu.

    > Właśnie wszystkim udowodniłeś że w temacie opon zimowych nie
    > wiesz o czym piszesz.

    A co tu wiecej dyskutowac jak u nas zimowki sa jedne bo z kolcami uzywac
    nie wolno.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 223. Data: 2013-11-22 11:31:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-22, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Niestety ale ma.

    Jakie? Czym sie rozni tarcie zimowej gumy o lod w porownaniu do tej letniej?
    Bieznik i lamelki wiele tu nie pomagaja. Pomogly by kolce ale u nas nie wolno
    stosowac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 224. Data: 2013-11-22 11:34:18
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-22 07:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nastepny co nie wie co do ekodriving... ;-)

    wiem co to jest dlatego napisałem 'i zasypianiem'

    > 4mm - takie to pewnie jakie byś nie założył to beda juz kiepsko trzymały...

    no to lepiej wprowadzić nakaz jazdy z bieżnikiem min. 5mm

    Łukasz

  • 225. Data: 2013-11-22 12:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Mógłbyś opisać ten proces przegrzewania zimówek latem i tracenia
    > przez nie swoich właściwości? Najlepiej dodatkowo z wykresami,
    > które pokażą utratę owych właściwości:>

    Nie tyle traca własciwosci tylko sie szybciej scierają.
    Jezdziłem kilka sezonów zimówkami w lecie i mozna tak spokojnie jezdzic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 226. Data: 2013-11-22 13:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > wiem co to jest dlatego napisałem 'i zasypianiem'

    Zasypianie. Pełna zgoda.
    Ale ekodriving? Równie dobrze mógłbys napisać: lubienie bananaów...

    > no to lepiej wprowadzić nakaz jazdy z bieżnikiem min. 5mm

    Kazdy ma swój rozum.
    Jak masz opone 4mm to chyba wiesz ze jest ona na granicy i należy troche
    bardziej uwazac?
    A przepisów zmieniac nie trzeba - zdaje sie ze to juz jest uregulowane ale
    ZTCP to na poziomie 3 mm.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 227. Data: 2013-11-22 15:45:47
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-11-22 13:00, Budzik pisze:

    > Kazdy ma swój rozum.
    > Jak masz opone 4mm to chyba wiesz ze jest ona na granicy i należy troche
    > bardziej uwazac?

    znam wielu zadowolonych kupców używanych opon, dla których 4mm to 'nowa
    opona'.

    > A przepisów zmieniac nie trzeba - zdaje sie ze to juz jest uregulowane ale
    > ZTCP to na poziomie 3 mm.

    a nie 1,8mm?

    Łukasz

  • 228. Data: 2013-11-22 18:01:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-22 15:45, dddddddd pisze:

    > znam wielu zadowolonych kupców używanych opon, dla których 4mm to 'nowa
    > opona'.

    > a nie 1,8mm?

    Przepisy mówią 1.6 :)
    A to co jest w internecie:
    "
    Wskazówka bezpieczeństwa:

    Głębokość bieżnika w oponie należy sprawdzać co cztery tygodnie!

    Głębokość bieżnika opony można również sprawdzić korzystając ze
    specjalnego miernika, dostępnego we wszystkich szanujących się
    warsztatach i salonach dealerskich.

    Nasze zalecenia: 8mm
    Minimum: 3mm
    Opony zimowe: min. 4mm
    "
    http://www.barum-online.com/generator/www/pl/pl/baru
    m/tires/themes/service/tire-dictionary/tire-dictiona
    ry-en.html?cid=2908276&tid=2908286

    :>

  • 229. Data: 2013-11-22 18:25:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-22 12:00, Budzik pisze:

    > Nie tyle traca własciwosci tylko sie szybciej scierają.

    Jeżeli bardzo chcesz, to odpowiedz na zadanie konkretnie pytanie
    o utratę tych magicznych właściwości. O ścieranie to ja nie
    pytałem - ścierają się wszystkie opony.

  • 230. Data: 2013-11-22 18:45:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-22 09:48, AZ pisze:

    > Nie prowokuj go bo to co moze napisac juz wcale moze nie byc smieszne...

    Poczekam, ja cierpliwy jestem. Co do efektów - zobaczymy :)

    > Bo malo kto wie, ze opony zimowe nie lubia ciepla i w lecie trzeba
    > je przechowywac w chlodni!

    Ło matko, to moje powinny opuścić felgi w trakcie jazdy, a okazji
    trochę miały. Ewentualnie powinienem oddać PJ i samochód za zrobienie
    pewnie w sumie kilkudziesięciu tysięcy na zimówkach latem. Z góry
    przepraszam z używanie niestosownego ogumienia również na 4 rowerach,
    które przy okazji targałem, nawet jak tylko na bagażniku przebywały :)

    (Za jazdę na letnich zimą też przepraszam, a za wielosezonówki to
    już szczególności :) )