  • 61. Data: 2019-11-27 12:17:26
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 27.11.2019 o 12:02, sundayman pisze:

    > Czyli dobrze się domyślam, dlaczego ni cholery nie mogę schuść...

    Dokładnie. Albo dostajesz dobrze jeść itd i jest fajnie albo nie i
    musisz się odstresować - wiadomo jak.
    Jak nie kombinować - zawsze d..a duża ;)
    Poza tym jesteś manipulowany - żeby nie wyszło że jesteś szczuplejszy.

    Pozdrawiam

    DD

  • 62. Data: 2019-11-27 13:24:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Wednesday, November 27, 2019, 10:16:13 AM, you wrote:

    > To już testowałem. Były skutki uboczne ;)

    Za krótko - moja waga po 34 latach się podwoiła!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2019-11-27 13:29:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Za krótko - moja waga po 34 latach się podwoiła! >

    A to idzie liniowo?

    Robert

  • 64. Data: 2019-11-27 15:07:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Wednesday, November 27, 2019, 1:29:40 PM, you wrote:

    > A to idzie liniowo?

    Mam wrażenie, że wykładniczo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 65. Data: 2019-11-27 17:02:45
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-27 o 00:34, PiteR pisze:

    > Takimi tabletkami można sobie przymaskować raka.
    >
    > Refluks stwierdza lekarz. Ma pan refluks tu są tabletki albo nie ma pan
    > refluksu szukamy dalej przyczyny.

    Ja i tak będę miał już dużo raków od różnych rzeczy które spożywam,
    to jeden mi nie robi różnicy.

  • 66. Data: 2019-11-27 21:15:47
    Od: andal <a...@a...org>

    On Wed, 27 Nov 2019 17:02:45 +0100, robot wrote:

    > Ja i tak będę miał już dużo raków od różnych rzeczy które spożywam,
    > to jeden mi nie robi różnicy.

    a zycie robi ci roznice?

  • 67. Data: 2019-11-27 21:17:13
    Od: andal <a...@a...org>

    On Wed, 27 Nov 2019 09:57:33 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello robot,
    >
    > Wednesday, November 27, 2019, 9:52:15 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ożeń się - szybko poleci.

    nie wiadomo, to zalezy od zgagi

  • 68. Data: 2019-11-27 22:48:59
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Dokładnie. Albo dostajesz dobrze jeść itd i jest fajnie albo nie i
    > musisz się odstresować - wiadomo jak.

    Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

    > Jak nie kombinować - zawsze d..a duża ;)
    > Poza tym jesteś manipulowany - żeby nie wyszło że jesteś szczuplejszy.

    To dlatego ona mnie klepie po bębnie i mówi "mój misiu ty !".

    A w środku sobie myśli : "O! I to jest grubas wstrętny. To jest otyłość
    i nadwaga. Niepoczebnie się przejmuję i odchudzam nonstop. "

    Ona co chwila ma jakąś dietę, którą sobie tam gdzieś zamawia i jej
    przynoszą. I ona mi połowę tych dań oddaje jak je coś nie odpowiada albo
    jest za dużo. Ja głupi to zżeram bo sobie myślę, że skoro to niby
    odchudzające jest, to przecież spoko. Potem oczywiście muszę się dopchać
    czymś innym, bo to są jakieś kiełki albo inne rośliny w ilości żenującej.

  • 69. Data: 2019-11-27 23:31:45
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl>

    W dniu 27.11.2019 o 22:48, sundayman pisze:

    > Cieszę się, że nie jestem w tym sam :)

    > To dlatego ona mnie klepie po bębnie i mówi "mój misiu ty !".
    >
    > A w środku sobie myśli : "O! I to jest grubas wstrętny. To jest otyłość
    > i nadwaga.

    Jak sobie policzysz BMI, to wyjdzie, że to nie jest nadwaga tylko
    niedowzrost ;-)

    Grzegorz

  • 70. Data: 2019-11-28 01:01:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > Ja i tak będę miał już dużo raków od różnych rzeczy które
    > spożywam, to jeden mi nie robi różnicy.

    Nie zdążysz mieć dużo.

    Tabletki przeciwbólowe i inne takie przyklepywacze
    to autostrada na cmentarz.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer