  • 51. Data: 2019-11-27 00:34:10
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo robot pisze tak:

    > Zdaję sobie sprawę, że mogę źle nazywać moje dolegliwości.

    Takimi tabletkami można sobie przymaskować raka.

    Refluks stwierdza lekarz. Ma pan refluks tu są tabletki albo nie ma pan
    refluksu szukamy dalej przyczyny.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 52. Data: 2019-11-27 00:41:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Wednesday, November 27, 2019, 12:34:10 AM, you wrote:

    [...]

    > Takimi tabletkami można sobie przymaskować raka.
    > Refluks stwierdza lekarz. Ma pan refluks tu są tabletki albo nie ma pan
    > refluksu szukamy dalej przyczyny.

    Nie tylko reflux. Również zapalenie żołądka i okolic. Osłonowo przy
    niektórych lekach. Podczas eradykacji helicobacter p.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2019-11-27 01:24:49
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tak. Stosuję oczywiście ale rennie i manti to 7 min działa, nie więcej.
    > Za to działa od razu.

    Zostaw to i weź ten Dexilant. Właśnie Coca colę piję (ha tfu świństwo
    chemiczne :), zaraz sobie zjem czipsa i lata mi to i powiewa :)

    Jak jeszcze było cieplej to zrobiłem sobie grilla - pierwszy raz od lat.
    Kiełbaska (tfu zwłoki) + musztarda. Słone i ostre jak cholera. Obżarłem
    się jak idiota. Zero dolegliwości, poza oczywiście skutkami obżarstwa.

    Jest jedna poważna wada tego leku - jak nie zapanujesz nad zachciankami,
    można przybrać na (roz)wadze.

    Ale poza tym - od tych 2 miesięcy mam taką radochę, że nie masz pojęcia :)

  • 54. Data: 2019-11-27 01:48:18
    Od: andal <a...@a...org>

    On Tue, 26 Nov 2019 22:06:25 +0000, Queequeg wrote:

    > Wszystko jest już sugarfull. Nawet ketchup czy kiełbasa.

    albo cujier albo sol

    chcesz 'organic', choduj sam, bedziesz zdrowszy i zaoszczedzisz $$

  • 55. Data: 2019-11-27 01:51:45
    Od: andal <a...@a...org>

    On Wed, 27 Nov 2019 01:24:49 +0100, sundayman wrote:

> [...]
    > można przybrać na (roz)wadze.
    >
    > Ale poza tym - od tych 2 miesięcy mam taką radochę, że nie masz pojęcia

    radoche mozna miec nawet bedac chorym na raka

    polecam muszynianke zamiast coli

  • 56. Data: 2019-11-27 09:52:15
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-11-27 o 01:24, sundayman pisze:

> [...]
    idiota. Zero dolegliwości, poza oczywiście skutkami obżarstwa.

    > Jest jedna poważna wada tego leku - jak nie zapanujesz nad zachciankami, można

    No to idealnie. Bo ja akurat na odwrót - za chudy jestem i chce zgrubieć.

  • 57. Data: 2019-11-27 09:57:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello robot,

    Wednesday, November 27, 2019, 9:52:15 AM, you wrote:

    [...]

    > No to idealnie. Bo ja akurat na odwrót - za chudy jestem i chce zgrubieć.

    Ożeń się - szybko poleci.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2019-11-27 10:16:13
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Hello robot,
    >
    > Wednesday, November 27, 2019, 9:52:15 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ożeń się - szybko poleci.

    To już testowałem. Były skutki uboczne ;)

  • 59. Data: 2019-11-27 12:01:48
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > radoche mozna miec nawet bedac chorym na raka

    tak, ale krótko :)

    > polecam muszynianke zamiast coli

    też lubię. To najlepsza woda.

  • 60. Data: 2019-11-27 12:02:47
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ożeń się - szybko poleci.

    Czyli dobrze się domyślam, dlaczego ni cholery nie mogę schuść...