  • Data: 2011-08-14 06:43:25
    Temat: nowy dysk
    Od: "darek638" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć wszystkim.
    Nie znam się za bardzo więc wolę zapytać:)
    Chcę wymienić dysk twardy w laptopie na pojemniejszy. Nie wiem tylko jaki
    typ złącza ma w nim być. Laptop to Belinea b.book 2. Proszę o pomoc.

    PS
    Mam też dysk zewnętrzny WD My Passport 500 MB ze złączem USB. Czy można go
    włożyć do środka zamiast oryginalnego? Dysk ten jest nierozbieralny (nie
    widać żadnych śrubek) i ma tylko jedno złącze (USB).

    Daria