  • 1. Data: 2012-03-15 16:13:43
    Temat: nowy d-d rejestracyjny - trzeba wyrabiac ?
    Od: daxus <d...@w...pl>

    Witam

    Zmieniam miejsce zameldowania. Złożyłem już wniosek o wydanie nowego
    dowodu osobistego i nowego prawa jazdy na nowy adres zameldowania.

    Teraz pytanie - czy muszę bezwzględnie wyrobić nowy dowód rejestracyjny
    ? Jeżeli tak, ile mam na to czasu od zmiany zameldowania ?

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2012-03-15 16:42:33
    Temat: Re: nowy d-d rejestracyjny - trzeba wyrabiac ?
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "daxus" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Teraz pytanie - czy muszę bezwzględnie wyrobić nowy dowód rejestracyjny ?
    > Jeżeli tak, ile mam na to czasu od zmiany zameldowania ?

    teoretycznie wszystkie zmiany musisz zglosic w ciagu 30 dni

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl