  • 31. Data: 2011-06-16 11:44:14
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Wezze chlopie zaloz se chociaz kanape z hondy to zaczniesz jezdzic jak
    > czlowiek, a nie poldupkiem jakby Cie kanapa w hemoroidy uwierala!

    e, newrom opublikowac foty ktore na ktorych widac Twoja pozycje na detku?

    KJ

  • 32. Data: 2011-06-16 11:45:17
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedząc"
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanownych Panów i Panie

    kłania się podstawowa wiedza z fizyki :

    gdy motocyklista leje paliwo siedząc to może przeskoczyć iskra i zapalić
    opary paliwa

    poza tym też nie wolno lać paliwa do kanistrów które są na pace pojazdu,
    ewentualnie w bagażniku - trzeba je zdjąć na glebę bo inaczej pożar murowany
    i spali się pojazd

    pozdr

  • 33. Data: 2011-06-16 11:50:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 13:44, KJ Siła Słów pisze:

    > e, newrom opublikowac foty ktore na ktorych widac Twoja pozycje na detku?

    Opublikuj lepiej foty w ktorych widac Twoja pozycje w czasie wieszania
    smigla.

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 34. Data: 2011-06-16 12:04:26
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-06-16 13:20, Marcin N pisze:

    > mnie. Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.

    A mnie wychodzi ze sie przypierdoliles do tego bidulka ktorego zycie i
    tak juz solidnie pokaralo kawasakom, tylko ze sam sie podlozyles do
    szydery poprzez brak wlasnych umiejetnosci oraz fakt ze wg Ciebie (czy
    jakiegos autora) nieprawidlowa pozycja, jest stosowana przez czolowych
    zawodnikow.

    ============

    Jedno zdjęcie czołowego zawodnika, który (być może) właśnie zalicza uślizg -
    trudno określić jako "pozycję stosowaną przez czołowych zawodników".
    Widziałem mnóstwo zdjęć i filmów zawodowców, którzy siedzą prawidłowo i ani
    jednego, którzy siedzą "w stylu AZ". Co więcej, wszędzie, gdzie czytam, albo
    oglądam, zwraca się uwagę, że pozycja AZ jest nieprawidłowa. Co więcej - sam
    AZ przyznaje, że jest samoukiem a jego pozycja wynika z jakichśtam
    uwarunkowań, czyli de-facto potwierdza to, co mówią fachowcy.

    Czy muszę być mistrzem gry na pianinie, żeby wychwycić pomyłkę w grze
    pianisty?

  • 35. Data: 2011-06-16 12:12:54
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisała rzekomo

    > Ja? Ja Ci tylko raz zwróciłem uwagę, że masz wadliwą pozycję w zakręcie.
    > Od tego czasu widzę ze 30 postów Twoich i Twoich kolegów napastujących
    > mnie. Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.

    To AZ ma koleguff?

    Jak juz mam kolege, co ma Kawasaki, to dodam cos od siebie:
    Ja froteruje na sucho. Bez pastowania.

    --
    Jasio
    Eunuch i krytyk z jednej sa parafii. Obaj wiedza jak - zaden nie potrafi.

  • 36. Data: 2011-06-16 12:15:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Jedno zdjęcie czołowego zawodnika, który (być może) właśnie zalicza
    > uślizg -
    > trudno określić jako "pozycję stosowaną przez czołowych zawodników".

    Mowilem Ci poszukaj sobie info o nim, wszyscy drwili z jego pozycji a
    niektorzy mowili ze "breaks the rules".

    http://forums.superbikeschool.com/index.php?showtopi
    c=194

    Cycat:
    "Keith mentions in one of the Twist books that Doohan 'breaks the
    rules'.
    For most riders it seems that getting securely 'locked on' to the bike
    in the turn using the outside knee and arm aids them in several
    important ways- you are comfortable, your arms do approximately zero
    work in the turn, you are not as likely to pull on the bars when
    actaully in the turn and track bumps/ripples are less likely to upset
    you/ the bike. If you are crooked on the bike it gets harder to 'lock
    on'."

    Przetlumaczyc?

    http://www.youtube.com/watch?v=SUHdncpzXsY w 1:08 dokladnie widac
    pozycje. Jeszcze nie nauczyles sie przez swoje zycie, ze w zadnej
    dziedzinie nie ma jedynie slusznej szkoly?

> [...]
    > AZ przyznaje, że jest samoukiem a jego pozycja wynika z jakichśtam
    > uwarunkowań, czyli de-facto potwierdza to, co mówią fachowcy.

    Rozumiem, ze Doohan czy Rainey i wielu innych to nie sa zawodowcy.
    Amatorzy ktorzy przypadkowo znalezli sie w GP i zdobyli kilka
    mistrzostw swiata. Rece i cycki opadaja.

    Kluczowe jest tu: "czytam albo ogladam".

    > Czy muszę być mistrzem gry na pianinie, żeby wychwycić pomyłkę w grze
    > pianisty?

    Wynikiem grania na pianinie jest to co slyszy ucho, wynikiem jazdy na
    torze jest czas okrazenia. To tak jakbys sie przypierdalal ze pianista
    krzywo trzyma noge albo zle uklada rece, choc gra tak samo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2011-06-16 12:19:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > To AZ ma koleguff?
    >
    > Jak juz mam kolege, co ma Kawasaki, to dodam cos od siebie:
    > Ja froteruje na sucho. Bez pastowania.

    A myslales co bys osiagnal z pasta?

    PS. Uwielbiam to forum.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2011-06-16 12:38:56
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 14:19, AZ <a...@g...com> wrote:

    > A myslales co bys osiagnal z pasta?
    >
    > PS. Uwielbiam to forum.
    To nie jest _forum_
    ;)

    pozdrawiam

    PS
    Wreszcie udalo mi sie zamknac tylna opone :)
    Tak wiem chwale sie.

    pozdrawiam

  • 39. Data: 2011-06-16 12:40:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

    > PS
    > Wreszcie udalo mi sie zamknac tylna opone :)
    > Tak wiem chwale sie.

    Kij z opona ale opowiedz nam jaka miales przy tym pozycje.

    PS. Gdzie w Lodzi sa drogi na ktorych mozna zamknac opone? Nie jechales
    czasem po szynie tramwajowej?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2011-06-16 12:52:05
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 14:40, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Kij z opona ale opowiedz nam jaka miales przy tym pozycje.
    :) Mocno zwarta. Ja jestem ze starej szkoly i uczylem sie z ksiazki
    jak ta:
    http://tinyurl.com/63bw5qb
    a tam bylo napisane, ze sa trzy szkoly jazdy.
    Niemiecka, angielska i jeszcze jedna :P
    Niemiecka od zakretu, angielska do zakretu i ta trzecia nautralna.
    A ja robie z tego miks wszystkich trzech jak mi wygodnie.

    > PS. Gdzie w Lodzi sa drogi na ktorych mozna zamknac opone? Nie jechales
    > czasem po szynie tramwajowej?
    A mam takiego fajnego slimaka obok dworca Fabrycznego, wieczorem,
    zadnego ruchu a asfalt jest rowny i w sumie niedawno rozjezdzony, szyn
    brak.
    W sumie wszystkiego jest moze z piec winkli, o tu:
    http://maps.google.com/maps/myplaces?ctz=-120&sll=51
    .759248,19.455983&sspn=0.11057,0.256119&ie=UTF8&ll=5
    1.794198,19.409494&spn=0.00351,0.010568&t=k&z=17

    http://tinyurl.com/5wwkz4f

    pozdr