eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedząc" › Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Date: Thu, 16 Jun 2011 12:15:46 +0000 (UTC)

    On 2011-06-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Jedno zdjęcie czołowego zawodnika, który (być może) właśnie zalicza
    > uślizg -
    > trudno określić jako "pozycję stosowaną przez czołowych zawodników".

    Mowilem Ci poszukaj sobie info o nim, wszyscy drwili z jego pozycji a
    niektorzy mowili ze "breaks the rules".

    http://forums.superbikeschool.com/index.php?showtopi
    c=194

    Cycat:
    "Keith mentions in one of the Twist books that Doohan 'breaks the
    rules'.
    For most riders it seems that getting securely 'locked on' to the bike
    in the turn using the outside knee and arm aids them in several
    important ways- you are comfortable, your arms do approximately zero
    work in the turn, you are not as likely to pull on the bars when
    actaully in the turn and track bumps/ripples are less likely to upset
    you/ the bike. If you are crooked on the bike it gets harder to 'lock
    on'."

    Przetlumaczyc?

    http://www.youtube.com/watch?v=SUHdncpzXsY w 1:08 dokladnie widac
    pozycje. Jeszcze nie nauczyles sie przez swoje zycie, ze w zadnej
    dziedzinie nie ma jedynie slusznej szkoly?

    > Widziałem mnóstwo zdjęć i filmów zawodowców, którzy siedzą prawidłowo
    > i ani
    > jednego, którzy siedzą "w stylu AZ". Co więcej, wszędzie, gdzie
    > czytam, albo
    > oglądam, zwraca się uwagę, że pozycja AZ jest nieprawidłowa. Co więcej
    > - sam
    > AZ przyznaje, że jest samoukiem a jego pozycja wynika z jakichśtam
    > uwarunkowań, czyli de-facto potwierdza to, co mówią fachowcy.

    Rozumiem, ze Doohan czy Rainey i wielu innych to nie sa zawodowcy.
    Amatorzy ktorzy przypadkowo znalezli sie w GP i zdobyli kilka
    mistrzostw swiata. Rece i cycki opadaja.

    Kluczowe jest tu: "czytam albo ogladam".

    > Czy muszę być mistrzem gry na pianinie, żeby wychwycić pomyłkę w grze
    > pianisty?

    Wynikiem grania na pianinie jest to co slyszy ucho, wynikiem jazdy na
    torze jest czas okrazenia. To tak jakbys sie przypierdalal ze pianista
    krzywo trzyma noge albo zle uklada rece, choc gra tak samo.

    --
    Artur
    ZZR 1200