eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedząc" › Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Date: Thu, 16 Jun 2011 14:04:26 +0200

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-06-16 13:20, Marcin N pisze:

    > mnie. Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.

    A mnie wychodzi ze sie przypierdoliles do tego bidulka ktorego zycie i
    tak juz solidnie pokaralo kawasakom, tylko ze sam sie podlozyles do
    szydery poprzez brak wlasnych umiejetnosci oraz fakt ze wg Ciebie (czy
    jakiegos autora) nieprawidlowa pozycja, jest stosowana przez czolowych
    zawodnikow.

    Jedno zdjęcie czołowego zawodnika, który (być może) właśnie zalicza uślizg -
    trudno określić jako "pozycję stosowaną przez czołowych zawodników".
    Widziałem mnóstwo zdjęć i filmów zawodowców, którzy siedzą prawidłowo i ani
    jednego, którzy siedzą "w stylu AZ". Co więcej, wszędzie, gdzie czytam, albo
    oglądam, zwraca się uwagę, że pozycja AZ jest nieprawidłowa. Co więcej - sam
    AZ przyznaje, że jest samoukiem a jego pozycja wynika z jakichśtam
    uwarunkowań, czyli de-facto potwierdza to, co mówią fachowcy.

    Czy muszę być mistrzem gry na pianinie, żeby wychwycić pomyłkę w grze
    pianisty?