    From: AA <j...@g...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: "nowe" numery telefoniczne z Allegro
    Date: Wed, 25 Sep 2013 23:49:49 +0200

    Hej !

    Zapewne większość z Was wie, że na Allegro można kupić łatwe, ładne i
    ponoć całkiem nowe numery różnych opów. Sam skusiłem na 2 takie oferty.
    Sprzedawcy zarzekają się, że numery są nowe i nieużywane. W praktyce
    wygląda to tak:

    Numer pierwszy: 796 xyz xyz. PLAY.

    Opakowanie nie nosiło żadnych śladów ingerencji, ale zaklejone było
    nieco inną taśmą niż oryginały. Taśmę można było wielokrotnie odklejać i
    zaklejać bez pozostawiania jakichkolwiek śladów ingerencji.

    W środku zgrubsza to co być powinno, jedynie bez standardowej harmonijki
    z informacją dla klienta o kodach. Starter wyglądający na oryginalny,
    nowy i z nadrukowanym numerem telefonu oraz PUKiem.

    Wyłamuję SIM, wkładam do telefonu, tworzę konto w PLAY24 i ... dowiaduję
    się, że numer aktywny jest już od 3 lat !!!

    Numer drugi: 724 xyz vxx. PLUS.

    Opakowanie w 100% oryginalne, wszystkie naklejki na zewnątrz takie same
    jak w starterze kupionym w punkcie PLUSa. Oderwanea zostawia trwałe
    ślady, więc mam pewność, że starter nie był wcześniej rozpakowywany. Na
    wszelki wypadek sprawdzam datę "przydatności do spożycia" na zewnętrznej
    naklejce - dokładnie taka jaką wstawił sprzedawca w opisie swojej aukcji.

    Środek taki jaki być powinien, wszystko wygląda tak, jak w starterze
    zakupionym w punkcie PLUSa.

    Wyłamuję SIM, wkładam do telefonu, aktywuję dostęp do ONLINE PLUSa i
    oglądam konto. I pierwsze zdziwienie - ważność startera minęła ok. 4
    miesięcy temu. O tym samym informuje mnie też wynik kodu *100#.

    Hmm, może to pomyłka systemu a numer jest rzeczywiście nowy i
    nieużywany, jak zapewniał sprzedawca ? Doładowałem konto. Już po kilku
    godzinach dowiedziałem się, że numer zdecydowanie NIE jest nowy i był
    intensywnie używany przez Proboszcza Roberta z pewnej parafii ...

    To tyle w kwestii "nowych" numerów z Allegro. Trzeci raz nie będę
    ryzykować, aby kupić rzeczywiście nieużywany numer, zrobię rundkę po
    okolicznych punktach opów. W międzyczasie, nieco z przymusu, studiuję
    życie poprzedniego właściciela numeru. Wiem już, że nie było homo i
    gustował w nieco bardziej puszystych kobietach ... :)