  • Data: 2013-09-27 00:06:24
    Temat: Re: "nowe" numery telefoniczne z Allegro
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AA pisze tak:

    > To chyba jednak nie ten przypadek. W ciągu kilku dni odebrałem
    > telefony m.in. z Policji zapraszające Proboszcza na komendę aby
    > skonfrontować go ze złodziejem, a także wiele telefonów od
    > parafian.

    Na mój pierwszy telefon w tak-tak dzwonili ludzie (chyba teściowa,
    szwagrowie niedoszli) jak zrozumiałem do jakiegoś oszusta
    matrymonialnego :) W stylu "panie Zbyszku i co teraz? Ładnie to tak?"

    Najpierw sobie robiłem jaja, co teraz? jajeczko z czapeczko ale w
    końcu mi się znudziło i wprowadziłem white list dzwoniących.

    --
    Piter